Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Serving Online Customers

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Serving Online Customers Donald A. Barclay
Kod Libristo: 04721886
Wydawnictwo Rowman & Littlefield, lipiec 2014
Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of... Cały opis
? points 408 b
697.13
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Kamila Štanclová Fedor Kriška / Twarda
common.buy 205.12
Essential Dykes to Watch Out For Alison Bechdel / Twarda
common.buy 78.93
Desktop Boxing Running Press / Twarda
common.buy 38.61
Simon And Garfunkel Collection Paul Simon / Książka
common.buy 92.27
Co se dnes hraje? Eva Boháčková; Danka Šárková / Miękka
common.buy 16.94
Stepping Heavenward Elizabeth Prentiss / Miękka
common.buy 37.10
39 wskazowek Tom 5 Czarny krag Patrick Carman / Twarda
common.buy 24.77
Runners high Andreas Butz / Twarda
common.buy 71.31
Urdiendo el tejido social Eva Fischer / Miękka
common.buy 137.91

Before the Web existed, anyone who wanted free information had to use the library. Now, a wealth of information on every possible service is accessible online. To compete in the digital age, libraries must provide outstanding customer service to their virtual users. In Serving Online Customers: Lessons for Libraries from the Business World Donald A. Barclay carefully examines business literature to identify the best customer service practices of online companies and shows readers how to adapt these practices to the library environment. Chapter coverage includes these critical areas: *Improving the Self-Service Experience *Bringing Reference Service to the Online Customer *Adding Libraries to the Distance Education Mix *Designing Library Websites for Both Trust and Pleasure *Implementing Recommendation Agents and Avatars into Online Services *Linking Continuous Assessment to Online Service Improvement This book will help any library greatly enhance their online users' experience and help bring new users to the library.

Informacje o książce

Pełna nazwa Serving Online Customers
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 232
EAN 9780810893177
ISBN 0810893177
Kod Libristo 04721886
Wydawnictwo Rowman & Littlefield
Waga 502
Wymiary 156 x 239 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo