Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Servqual in retailing Swapna Bhargavi Gantasala
Kod Libristo: 06943948
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
SERVQUAL has interested many a researcher as a critical element of customer perceptions. Service Qua... Cały opis
? points 177 b
300.87
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Keto Diet Cookbook JOSH AXE / Miękka
common.buy 87.71
Fundamentals of Plasticity in Geomechanics S. Pietruszczak / Twarda
common.buy 549.27
Power-System Reliability Calculations Alexander Kusko / Miękka
common.buy 130.42
Schuttgutmechanik Otto Molerus / Miękka
common.buy 285.01
Politics of Ethnic Nationalism Joanne L. Duffy / Miękka
common.buy 262.25
French Revolution and Napoleon Philip Dwyer / Twarda
common.buy 653.05
Kiss of the Geisha Deborah Kemp / Miękka
common.buy 87.61
Montagem de Genomas Bacterianos Rommel T. J. Ramos / Miękka
common.buy 133.32

SERVQUAL has interested many a researcher as a critical element of customer perceptions. Service Quality is a dominant element in customer evaluations even when services are offered in combination with a physical product. Service Quality and Service Performance are best judged on Customer Satisfaction as an important outcome. Research has revealed that Service Quality has grown in importance for companies that want to be competitive and wish to be distinguished amongst competitors. The researchers base this empirical research on the model presented by Parasuraman, Velarie Zeithaml, and Leonard Berry. Five SERVQUAL dimensions have been considered for the study to be influencing Customer Satisfaction and Repurchase Intentions. Also considered for this study is the influence of Product quality and Price factors along with Customers perceptions on various factors influencing retail business. Of utmost interest to the researchers was to test this model in the retail scenario. Three different formats of stores were selected and the study was carried out for testing different hypothesis that presumed relationship between various SERVQUAL dimensions and Customer Satisfaction.

Informacje o książce

Pełna nazwa Servqual in retailing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 324
EAN 9783659264870
Kod Libristo 06943948
Waga 500
Wymiary 150 x 220 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo