Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Setting the Agenda - Mass Media and Public Opinion

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Setting the Agenda - Mass Media and Public Opinion Maxwell McCombs
Kod Libristo: 32772435
Wydawnictwo Polity Press, listopad 2020
News media strongly influence how we picture public affairs across the world, playing a significant... Cały opis
? points 62 b
105.82
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
King of Greed Ana Huang / Miękka
common.buy 37.61
TOP
November 9 Colleen Hoover / Miękka
common.buy 41.52
TOP
Wuthering Heights Emily Bronte / Twarda
common.buy 71.31
TOP
Boruto: Naruto Next Generations, Vol. 16 Mikio Ikemoto / Miękka
common.buy 33.79
TOP Zapowiedź
Oliviero Toscani Oliviero Toscani / Twarda
common.buy 161.18
Agenda-Setting Marcus Maurer / Miękka
common.buy 79.33

News media strongly influence how we picture public affairs across the world, playing a significant and sometimes controversial role in determining which topics are at the centre of public attention and action. Setting the Agenda, first published in 2004, has become the go-to textbook on this crucial topic.In this timely third edition, Maxwell McCombs - a pioneer of agenda-setting research - and Sebastián Valenzuela - a senior scholar of agenda setting in Latin America - have expanded and updated the book for a new generation of students. In describing the media's influence on what we think about and how we think about it, Setting the Agenda also examines the sources of media agendas, the psychological explanation for their impact on the public agenda, and their consequences for attitudes, opinions and behaviours. New to this edition is a discussion of agenda setting in the widened media landscape, including a full chapter on network agenda setting and a lengthened presentation on agenda melding. The book also contains expanded material on social media and the role of agenda setting beyond the realm of public affairs, as well as a foreword from Donald L. Shaw and David H. Weaver, the co-founders of agenda-setting theory. This exciting new edition is an invaluable source for students of media, communications and politics, as well as those interested in the role of news in shaping and directing public opinion.

Informacje o książce

Pełna nazwa Setting the Agenda - Mass Media and Public Opinion
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2020
Liczba stron 248
EAN 9781509535804
ISBN 1509535802
Kod Libristo 32772435
Wydawnictwo Polity Press
Waga 400
Wymiary 227 x 153 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo