Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Shoveling Smoke

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Shoveling Smoke William Mazzarella
Kod Libristo: 04937816
Wydawnictwo Duke University Press, sierpień 2003
A leading Bombay advertising agency justifies as traditionally Indian the highly eroticized images i... Cały opis
? points 94 b
160.24
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Plant Based Cooking Made Easy Jeffrey Dalton / Miękka
common.buy 71.35
Zapowiedź
Activity Book: Environment Age 5+ Discovery Kidz / Miękka
common.buy 15.02
Media and the Path to Peace Gadi Wolfsfeld / Twarda
common.buy 346.06
La Filosofía En 100 Preguntas Vicente Caballero de la Torre / Miękka
common.buy 89.49
Urdu Literary Culture Mehr Afshan Farooqi / Twarda
common.buy 262.97
Which Religion Is Right For You? Rabbi Allen Maller / Miękka
common.buy 145.31
History of Rasselas, Prince of Abyssinia Samuel Johnson / Twarda
common.buy 160.54

A leading Bombay advertising agency justifies as traditionally Indian the highly eroticized images it produces to promote the KamaSutra condom brand. Another agency struggles to reconcile the global ambitions of a cellular phone service provider with the ambivalently local connotations of the client's corporate brand. When the dream of the 250 million-strong 'Indian middle class' goes sour, Indian advertising and marketing professionals search for new ways to market 'the Indian consumer' - now with added cultural difference - to multinational clients. An examination of the complex cultural politics of mass consumerism in a globalised marketplace, "Shoveling Smoke" is a path-breaking and detailed ethnography of the contemporary Indian advertising industry. It is also a critical and innovative intervention into current theoretical debates on the intersection of consumerist globalization, aesthetic politics and visual culture. William Mazzarella traces the rise in India during the 1980s of mass consumption as a self-consciously sensuous challenge to the austerities of state-led developmentalism. He shows how the decisive opening of Indian markets to foreign brands in the 1990s refigured established models of the relationship between the local and the global and, ironically, turned advertising professionals into custodians of cultural integrity.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo