Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Simulated Test Marketing Marianne McGarry Wolf
Kod Libristo: 04901814
Wydawnictwo Lexington Books, grudzień 2002
Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands,... Cały opis
? points 185 b
315.45
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Gravity's Engines Caleb A. Scharf / Miękka
common.buy 75.84
Violence in the Home Karel Kurst-Swanger / Miękka
common.buy 272.93
Defoe Companion J. R. Hammond / Twarda
common.buy 261.85
Beauty and the Bible Richard Bautch / Miękka
common.buy 116.45
Women in Administration L.Nan Restine / Miękka
common.buy 110.56
With My Profound Reverence for the Victims Samuel Dorsky Museum of Art / Miękka
common.buy 66.85
Nagai Kafu's Occidentalism Rachael Hutchinson / Twarda
common.buy 474.32
Professionalism in Psychiatry Gabbard / Miękka
common.buy 305.47
Geometric Complex Analysis J. Noguchi / Twarda
common.buy 1 250.13

Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands, profitability, and careers. Some have used line extensions to mitigate risk, but all too often they have ended up extending the core brand into oblivion. Others have used test markets to help gauge opinion before a national rollout, only to have competitors snatch ideas and undermine results. Given the problems with conventional approaches, it's not surprising that 90% of new products and services fail. Market New Products Successfully is the definitive guidebook for using simulated test marketing (STM), a technology that can help companies dramatically improve the odds of introducing a successful new product or service. The book examines why STM is important, what the differences are between the major systems, how to do a simulation, and what insights it offers a marketing plan. It is the ultimate guidebook for any smart marketer looking to improve the financial outcome of the innovation process.

Informacje o książce

Pełna nazwa Simulated Test Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2002
Liczba stron 320
EAN 9780739104255
ISBN 073910425X
Kod Libristo 04901814
Wydawnictwo Lexington Books
Waga 481
Wymiary 151 x 230 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo