Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Capital and Entrepreneurship

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Capital and Entrepreneurship Philip
Kod Libristo: 04329769
Wydawnictwo now publishers Inc, czerwiec 2005
Social Capital and Entrepreneurship provides a critical review of the concepts and principles of soc... Cały opis
? points 99 b
168.36
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Emergency War Surgery Department of Defense / Miękka
common.buy 61.33
Illustrated Children's Bible Jude Winkler / Twarda
common.buy 55.71
Volajte pohotovosť Peter Lavo / Miękka
common.buy 49.90
Social Capital Stephen Baron / Miękka
common.buy 377.93
Der Zahlenteufel, 2 Audio-CDs Hans Magnus Enzensberger / CD Audio
common.buy 32.46
France, Social Capital and Political Activism Francesca Vassallo / Twarda
common.buy 262.97
Social Capital and Community Well-Being Alva G. Greenberg / Twarda
common.buy 518.74
Henry James Kevin J. Hayes / Twarda
common.buy 1 268.10
Civic Revolutionaries Douglas Henton / Miękka
common.buy 196.23
Honour and Castle of Pontefract. Charles Henry Hartshorne / Miękka
common.buy 78.06
Advanced Distance Sampling S. T. Buckland / Twarda
common.buy 628.98
Social Capital John Field / Miękka
common.buy 290.83

Social Capital and Entrepreneurship provides a critical review of the concepts and principles of social capital and social networks as applied to entrepreneurship. The authors examine interesting research questions and offer a toolbox of methods to answer them. First, a popular new website, Friendster, is used to show the potential power of social capital accessed via social networks. Unfortunately, the potential of social networks often cannot be realized because of various socio-cultural constraints. Taking account of these constraints, the authors offer three empirical generalizations about social networks and show how the concepts of homophily, social boundaries, and bounded rationality provide a framework for understanding the observations. In reviewing these generalizations, well established theoretical contributions and empirical findings from the social capital and social networks literatures are provided to help the reader understand these concepts. Throughout the text, various research designs are explained for studying social networks, as well as the issues around their use. Social Capital and Entrepreneurship concludes by examining the tension between the properties of social networks used in entrepreneurship research models and the limited perspective on networks available to practicing entrepreneurs. Social Capital and Entrepreneurship is intended for scholars and graduate students in the field of entrepreneurship who wish to learn the basic vocabulary of social network and social capital analyses. In addition, entrepreneurs can gain insight into the use of social networks in practice.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Capital and Entrepreneurship
Autor Philip, H. Kim
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2005
Liczba stron 58
EAN 9781933019109
ISBN 1933019107
Kod Libristo 04329769
Wydawnictwo now publishers Inc
Waga 110
Wymiary 157 x 233 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo