Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Commerce (english)

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Commerce (english) Paul Marsden
Kod Libristo: 05279793
Wydawnictwo Grin Publishing, marzec 2010
Scholarly Essay from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Cały opis
? points 94 b
160.36
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Three-Body Problem Cixin Liu / Miękka
common.buy 37.70
Trains de nuit CONSTANT / Twarda
common.buy 127.79
Economic Growth David N. Weil / Twarda
common.buy 1 050.72
Le Syndrome du spaghetti Marie Vareille / Miękka
common.buy 94.10
Impromptus Frédéric Chopin / Nuty
common.buy 88.87
Angels' Song Thomas Guthrie / Miękka
common.buy 78.52
Listening to the Heart Kittisaro / Miękka
common.buy 76.41
Licht ALS Wellenbewegung L. Grebe / Miękka
common.buy 386.00
Sitz der Sprache im Leben Fritz Hermanns / Twarda
common.buy 1 302.09
Tu ne te souviendras pas Sebastian Fitzek / Miękka
common.buy 44.83
Essays On The Life And Work Of Newton (1914) de Morgan Augustus / Miękka
common.buy 108.98

Scholarly Essay from the year 2010 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: -, -, language: English, comment: White Paper. Dies ist keine Universitätsarbeit, sondern für eine Präsentationsreihe des Unternehmens Syzygy geschrieben worden. , abstract: How can brands and retailers make money from social media?Social Commerce, the fusion of social media with e-commerce, may just be the solution. With the mainstreaming of social networks, brands are establishing storefronts on Facebook, tweeting deals on Twitter, linking to social shopping sites, and integrating social media tools into their e-commerce platforms. And they are seeing impressive returns.With insights from consumer psychology and the experience of brands including Adidas, Apple, Burberry and Levi's the white paper "Social Commerce: Monetizing Social Media" by Dr Paul Marsden, social media strategist of Syzygy Group, provides an introduction to the emerging trends of social commerce and social shopping; what they are, how they work, and why they should be part of your digital marketing strategy.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Commerce (english)
Autor Paul Marsden
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 32
EAN 9783640560318
ISBN 3640560310
Kod Libristo 05279793
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 102
Wymiary 150 x 210 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo