Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Commerce Efraim Turban
Kod Libristo: 09219415
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, listopad 2015
This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marke... Cały opis
? points 253 b
429.94
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 8-10 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Phoenix Project Gene Kim / Miękka
common.buy 85.84
TOP
5-minute Winnie The Pooh Stories Disney Book Group / Twarda
common.buy 46.75
TOP
Tokyo Ghoul, Vol. 2 Sui Ishida / Miękka
common.buy 46.75
Magic Words Tim David / Twarda
common.buy 86.64
OCUP 2 Certification Guide Michael Chonoles / Miękka
common.buy 273.10
Zapowiedź
Outsider Stephen King / Miękka
common.buy 34.79
J Dilla's Donuts Jordan Ferguson / Miękka
common.buy 53.04
Wyprzedaż
Make Peace with Your Plate Jess Ainscough / Miękka
common.buy 30.40
Ayahuasca Arno Adelaars / Twarda
common.buy 74.07
Powerful Playstation 2 Repair Guide Mark Eastman / Miękka
common.buy 105.49
Marly's Ghost David Levithan / Miękka
common.buy 37.88
Contatti 1 Italian Beginner's Course 3rd Edition Mariolina Freeth / Miękka
common.buy 78.66
Social Commerce Turban / Miękka
common.buy 377.20

This is a multidisciplinary textbook on social commerce by leading authors of e-commerce and e-marketing textbooks, with contributions by several industry experts. It is effectively the first true textbook on this topic and can be used in one of the following ways:§§Textbook for a standalone elective course at the undergraduate or graduate levels (including MBA and executive MBA programs)§Supplementary text in marketing, management or Information Systems disciplines §Training courses in industry§Support resources for researchers and practitioners in the fields of marketing, management and information management §§The book examines the latest trends in e-commerce, including social businesses, social networking, social collaboration, innovations and mobility. Individual chapters cover tools and platforms for social commerce; supporting theories and concepts; marketing communications; customer engagement and metrics; social shopping; social customer service and CRM contents; the social enterprise; innovative applications; strategy and performance management; and implementing social commerce systems.§§Each chapter also includes a real-world example as an opening case; application cases and examples; exhibits; a chapter summary; review questions and end-of-chapter exercises. The book also includes a glossary and key terms, as well as supplementary materials that include PowerPoint lecture notes, an Instructor s Manual, a test bank and five online tutorials.§

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo