Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Computing and Social Media. Applications and Analytics

Książka Social Computing and Social Media. Applications and Analytics Gabriele Meiselwitz
Kod Libristo: 16190191
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, maj 2017
This book constitutes the proceedings of the 9th International Conference on Social Computing and So... Cały opis
? points 154 b
261.68
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Schöne Tage Franz Innerhofer / Miękka
common.buy 45.07
Lesereise Kamerun Agn?s Kah / Twarda
common.buy 55.74
Textbook of Bacteriology Edgar March Crookshank / Miękka
common.buy 163.34
Arte modernoaren hiztegia : arte modernoaren joerak, kontzeptuak, ideiak Vicente . . . [et al. ] Aguilera Cerni / Miękka
common.buy 85.26
Der Weg zum Ich Mathias Jung / Twarda
common.buy 61.72
Iman - The First Pillar Tanets of Faith Fisab Authenticate Ulama's Organization / Miękka
common.buy 30.11
What Should be Classified? Martin C Libicki / Miękka
common.buy 105.90
Aptal Beyin Dean Burnett / Miękka
common.buy 99.92
Handy Pocket Guide to Asian Gemstones Carol Clark / Miękka
common.buy 32.80
Wheel Of Life Ellen Glasgow / Miękka
common.buy 178.11
Tranquille Et Tourbillon FLEURIOT-Z / Miękka
common.buy 119.17

This book constitutes the proceedings of the 9th International Conference on Social Computing and Social Media, SCSM 2017, held as part of the 19th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2017, held in Vancouver, Canada, in July 2017. HCII 2017 received a total of 4340 submissions, of which 1228 papers were accepted for publication after a careful reviewing process. The papers thoroughly cover the entire field of Human-Computer Interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of application areas. The two volumes set of SCSM 2017 presents 67 papers which are organized in the following topical sections: user experience and behavior in social media, costumer behavior and social media, social issues in social media, social media for communication, learning and aging, opinion mining and sentiment analysis, social data and analytics.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Computing and Social Media. Applications and Analytics
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 469
EAN 9783319585611
ISBN 3319585614
Kod Libristo 16190191
Waga 7372
Wymiary 155 x 235 x 28
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo