Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Social Marketing in the 21st Century

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Marketing in the 21st Century Alan R. Andreasen
Kod Libristo: 04785091
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, luty 2006
This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then prop... Cały opis
? points 268 b
454.96
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Uncovering Lives Alan C. Elms / Miękka
common.buy 469.23
Move in the Weather Anthony Thwaite / Miękka
common.buy 37.61
Girls Who Went Wrong Laura Hapke / Twarda
common.buy 150.18
Influenza Royal Society of London / Twarda
common.buy 178.53
Songs of Tukoba Gail Omvedt / Twarda
common.buy 235.71
Checkliste Tauchtauglichkeit K. Tetzlaff / Twarda
common.buy 143.70
Tempered Steel Perry D. Luckett / Twarda
common.buy 139.80
ESTADISTICA PARA NEGOCIOS ECONOMIA ANDERSON ET AL / Miękka
common.buy 205.97

This text is well-grounded in scholarship, synthesizes a number of streams of thought, and then proposes thought-provoking applications for an existing approach to social and behavioral change through social marketing. It could be used with a number of courses and disciplines. The level of detail, use of various sources and the variety of examples make it appropriate for graduate level studies. It can also serve the social marketing or behavior change practitioner who wishes to enhance or expand his or her field of practice to include "upstream" approaches. - Written by the most highly regarding academic in the Social Marketing community. - Encourages Social Marketers to think beyond the "downstream" market of individuals whose behavior they are trying to influence to include the "upstream" market of individuals whose participation is needed to make changes. - Utilizes and synthesizes a number of different strands of scholarship (the evolution of social problems, the science of framing, the process of social change, social marketing history and elements, etc.)

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Marketing in the 21st Century
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 280
EAN 9781412916349
ISBN 1412916348
Kod Libristo 04785091
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 384
Wymiary 152 x 228 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo