Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Social Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Marketing Lefebvre
Kod Libristo: 01217409
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, styczeń 2013
The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its con... Cały opis
? points 2927 b
4 986.04
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its conception over four decades ago, and has since been adopted by an ever expanding group of practitioners, academics, researchers and policymakers in governments around the world. A key feature underlined in this work is how social marketing stands apart from other approaches to health promotion and disease prevention, environmental sustainability, safety and injury prevention and other topics, by searching for population level impacts that can be achieved by: " Using marketing techniques such as audience segmentation " Implementing product and service development " Realigning incentives and removing barriers to behaviour change " Increasing opportunities to practice healthier and more socially beneficial behaviours " Creating communication strategies to promote, encourage and support positive behaviour changes that ultimately benefit society as a whole. Bringing together seminal texts from diverse sources, this six-volume set - framed by a newly written introductory chapter - seeks to organize the field of social marketing, highlight its global scope and contributions, and present its current growth and dynamism. Volume One: Social marketing: Conceptual frameworks and common ground Volume Two: Social marketing in the developed world Volume Three: Social marketing in developing countries - Part One Volume Four: Social marketing in developing countries - Part Two Volume Five: Applications of Social Marketing for Sustainable Behavior and Environmental Protection Volume Six: Social marketing: Deepening and expanding the impact

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Marketing
Autor Lefebvre
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2013
Liczba stron 2408
EAN 9781446253113
ISBN 1446253112
Kod Libristo 01217409
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 4494
Wymiary 252 x 339 x 93
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo