Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Media and the Value of Truth

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Media and the Value of Truth Berrin Beasley
Kod Libristo: 01298662
Wydawnictwo Lexington Books, grudzień 2012
Social media is ubiquitous. From Facebook and Twitter to YouTube, the blogosphere, and Massively Mul... Cały opis
? points 321 b
546.00
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Kladivo na čaroděje 9 Žrádlo pro psy Darek Šmíd / Miękka
common.buy 20.04
Czechs and Balances Benjamin Kuras / Miękka
common.buy 33.00
Class Strategies and the Education Market Stephen J. Ball / Miękka
common.buy 303.66
Early Shakespearean Actresses John W Crawford / Twarda
common.buy 279.73
Encyclopaedia of Mathematics Michiel Hazewinkel / Twarda
common.buy 876.30
Défense de l'Agiotage / Miękka
common.buy 140.51

Social media is ubiquitous. From Facebook and Twitter to YouTube, the blogosphere, and Massively Multi-Player Online Role-Playing Games, people have plugged into numerous online venues for social, intellectual, and leisure activities. The pervasiveness of social media calls for ethical reflection, and one of the most pertinent values at stake is that of truth. Current figures estimate there are more than 1 billion social media users worldwide with the ability to connect with people who share similar interests, to present themselves as experts on anything and everything no matter their qualifications, and to contribute the types of factual information formerly limited to professional communication outlets such as news agencies. It's this wide-ranging definition of truth that demands evaluation of the myriad ways social media affect society. This volume attempts to do just that by collecting insights from leading experts in the communication and philosophy disciplines as they examine a variety of issues related to the value of truth in the realm of social media.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo