Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Media: driver for sustainable food consumption?

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Media: driver for sustainable food consumption? Lennart van Eekhout
Kod Libristo: 07137315
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2010
Social media is a phenomenon that everybody uses, that has an enormous effect on our current daily l... Cały opis
? points 110 b
187.45
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Blacksmith and Scholar and from Midnight to Midnight. Edward James Mortimer Collins / Miękka
common.buy 115.55
Lenore, a Tale Gottfried August Bürger / Miękka
common.buy 73.18
New Hermetics Equinox Journal Volume 4 Loran Frazier / Miękka
common.buy 119.15
God Refined A Proposal for Peace Kezer / Miękka
common.buy 65.10
Rule-Following and Realism Gary Ebbs / Miękka
common.buy 258.64

Social media is a phenomenon that everybody uses, that has an enormous effect on our current daily life, but that is relatively unknown in the world of academic research. This research explores the possibilities of social media for the stimulation of sustainable food consumption, as this type of consumption will become inevitable in the future. The global population will grow to over nine billion people in 2050, which demands immediate action in order to feed the entire population in the future. Social media has become one of the most important factors in people's daily lifes in Western societies, also when looking at social influence. This research focused on the possibilities of the online platforms to assist in stimulating sustainable food consumption and derived eleven features of social media. These features were linked to ten different consumer behaviour theories in order to scientifically explain the possibilities of social media, which were then applied to sustainable food consumption. This research can be seen as a first step into a detailed investigation of the usefulness of social media concerning social influence.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Media: driver for sustainable food consumption?
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 88
EAN 9783846552995
Kod Libristo 07137315
Waga 134
Wymiary 150 x 220 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo