Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Media in Travel, Tourism and Hospitality Evangelos Christou
Kod Libristo: 04782546
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, styczeń 2012
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust,... Cały opis
? points 506 b
861.35
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
100 Contemporary Wood Buildings Philip Jodidio / Twarda
common.buy 74.45
TOP
Alien S D Perry / Twarda
common.buy 160.61
TOP
Planetes Omnibus Volume 1 Makoto Yukimura / Miękka
common.buy 89.44
Dragon Ball Z, Vol. 7 Akira Toriyama / Miękka
common.buy 37.17
Renegades Obama / Twarda
common.buy 137.92
Queen in 3-D Brian May / Twarda
common.buy 137.92
Understanding the Linux Kernel 3e Daniel P Bovet / Miękka
common.buy 241.67
Black Holes PROFESSOR BRIAN COX / Twarda
common.buy 115.13
Connect David L. Bradford / Miękka
common.buy 87.85
Argumentative Indian Amartya Sen / Miękka
common.buy 45.97
Small Engine Manual Haynes Publishing / Miękka
common.buy 162.81
Social Media: Enduring Principles Ashlee Humphreys / Miękka
common.buy 428.67
The era of SOCIAL MEDIA: / Miękka
common.buy 168.60

Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Media in Travel, Tourism and Hospitality
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 344
EAN 9781409420910
ISBN 1409420914
Kod Libristo 04782546
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 766
Wymiary 164 x 239 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo