Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Media Marketing in Tourism and Hospitality

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Media Marketing in Tourism and Hospitality Roberta Minazzi
Kod Libristo: 02443327
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, listopad 2014
This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector,... Cały opis
? points 358 b
608.73
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Hospitality Management Roy C Wood / Miękka
common.buy 219.69
Innovation Games Luke Hohmann / Miękka
common.buy 222.08
Habsburgs Andrew Wheatcroft / Miękka
common.buy 60.53
Understanding Tourism S. Medlik / Miękka
common.buy 336.87
Trauma-Sensitive Yoga Deck for Kids Kristen Voris / Karty
common.buy 90.54
Human-Centered AI / Twarda
common.buy 113.98
Mobile Social Networking Alvin Chin / Miękka
common.buy 516.18
Infinite Healing(TM) Stacie Farnham / Twarda
common.buy 119.76
Environmental Modeling Barnsley / Twarda
common.buy 888.97
On Creativity, Innovation, and Renewal Frances Hesselbein / Miękka
common.buy 79.17
Economic Innovations Bill Scales / Twarda
common.buy 322.51
William of Germany Stanley Shaw / Twarda
common.buy 253.20

This book describes ongoing developments in social media within the tourism and hospitality sector, highlighting impacts on both the demand and the supply side. It offers a combination of theory and practice, with discussion of real-life business experiences. The book is divided into three parts, the first of which provides an overview of recent trends in social media and user-generated content, clarifies concepts that are often used in an overlapping way and examines the digitization of word of mouth via online networks. The second part analyzes the impacts that social media can have on traveler behavior for each step in the travel process and also on suppliers, highlighting opportunities, threats and strategies. In the third part of the book, future potential trends deriving from the mobile marketing technologies are explored and possible methods for social monitoring by means of key performance indicators are examined. It is considered how engaging customers by means of social media might increase customer loyalty, foster electronic word-of-mouth communication, and consequently have important effects on corporate sales and revenues. The discussion encompasses methods to measure company performance on each of the social media in order to understand the optimal mix that will assist in converting lookers into bookers .

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Media Marketing in Tourism and Hospitality
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 163
EAN 9783319051819
ISBN 3319051814
Kod Libristo 02443327
Waga 444
Wymiary 162 x 242 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo