Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Social Media MBA - Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development & Delivery

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Social Media MBA - Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development & Delivery Christer Holloman
Kod Libristo: 04437542
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, styczeń 2012
It's a fact that companies so far have only scratched the surface of what can be achieved with socia... Cały opis
? points 61 b
104.41
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 11-15 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Last Empire Serhii Plokhy / Miękka
common.buy 55.56
Influencer Brittany Hennessy / Miękka
common.buy 52.45
Nick Cave Reinhard Kleist / Miękka
common.buy 67.70
Design Thinking Methodology Book Emrah Yayici / Miękka
common.buy 46.63
Caraval Stephanie Garber / Miękka
common.buy 74.72
Wyprzedaż
Digital and Social Media Marketing Aleksej Heinze / Miękka
common.buy 225.48
Instagram Influencer Secrets Charlotte Sterling / Miękka
common.buy 92.77
Doyayo Language Marinus Wiering / Miękka
common.buy 144.13
Ultimate Guide to Instagram for Business Kim Walsh-Phillips / Miękka
common.buy 77.43
Social Media and Public Relations Motion / Miękka
common.buy 251.76
Public Relations Ellen Gunning / Miękka
common.buy 251.76
The Onion Field Joseph Wambaugh / Miękka
common.buy 62.58
Social Media Marketing 2019 Gary Clarke / Miękka
common.buy 71.11

It's a fact that companies so far have only scratched the surface of what can be achieved with social media. Whatever continent, industry, company size, current degree of social media adoption or your job title, the purpose of this book is to inspire you to see how you can raise the bar further to reap new rewards. It will give you the tools to make a difference to your organisation's social media strategy development and delivery going forward. In addition it will also give you more intellectual support and confidence to discuss social media on a higher level with peers, inspire colleagues or negotiate and create support for increased investments from your leadership team. In "The Social Media MBA", editor Christer Holloman has crowd sourced 15 thought leaders from 4 continents to offer an exceptional educational programme written for experienced social media professionals just like you. In addition, learn through cases studies produced by the social leaders at these brands: ARM by Kerry McGuire Balanza - Director of Strategic Marketing; Aviva by Jan Gooding - Global Brand Director; Dell by Stuart Handley - Communications Director; Evans Cycles by Will Lockie - Head of Social Media; GlaxoSmithKlein (Ribena) by Verity Clifton - Brand Marketing Manager; Kodak by Madlen Nicolaus - Social Media Manager; Phillips by Hans Notenboom - Global Director; and, B2B Online Sage by Cath Sheldon - Online PR Specialist. There is more, connect with the co-authors and other readers by joining "The Social Media MBA" Alumi group, visit our associated website or search the group on LinkedIn to stay updated on the latest, ask questions or join the discussions.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Media MBA - Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development & Delivery
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 276
EAN 9781119963233
ISBN 1119963230
Kod Libristo 04437542
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 546
Wymiary 163 x 234 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo