Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination Dewa Putu Oka Prasiasa
Kod Libristo: 19818837
Wydawnictwo Lambert Academic Publishing, czerwiec 2018
The selection of tourism destination as getaways is influenced by factors that are complex as a resu... Cały opis
? points 102 b
173.40
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Product Management Essentials Aswin Pranam / Miękka
common.buy 285.44
Consumer Behaviour in Tourism Susan Horner / Miękka
common.buy 292.24
Digital Activism in the Social Media Era Bruce Mutsvairo / Twarda
common.buy 610.08
LIVY, BOOK XXIV, TR. BY T.J. ARNOLD TITUS LIVIUS / Miękka
common.buy 75.15
Honourable Calling Allan Blakeney / Twarda
common.buy 232.97
Introduction to Intercultural Communication Fred E Jandt / Miękka
common.buy 429.87

The selection of tourism destination as getaways is influenced by factors that are complex as a result of different characteristics of tourism destinations. The difference in characteristics of tourism destinations affect travelers utilizing social media (internet, website, facebook, and twitter) to find information as considerations in selection of tourism destinations. To realize these goals, a tourism destinations need to plan, implement and control the utilization of the network information technology integrated with participation of the public, the perpetrators of tourism, and the Government in order to improve quality of service, management and promotion of tourism destination to improve the number and quality of tourist visits. The use of social media in selection of tourism destination related to the culture of local communities in receiving technology and behaviour of tourists. Thus, the technology does not only affect technoware (hardware), infoware (documents/information contained therein), and orgaware (Institute for applied technology places), but also against influential humanware (human involved) i.e. tourists and local people in tourism destination.

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Media Strategic Influence in Choice of Tourism Destination
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2018
Liczba stron 56
EAN 9786139851027
Kod Libristo 19818837
Waga 95
Wymiary 152 x 229 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo