Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Social Psychology and Theories of Consumer Culture

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Social Psychology and Theories of Consumer Culture Matthew McDonald
Kod Libristo: 01243675
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, marzec 2013
Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a criti...
? points 198 b
337.62
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Vodnické pověsti Iva Hoňková / Twarda
common.buy 25.88
Dynamické reklamy David Bauckmann / Miękka
common.buy 29.48
Self Portrait John Szarkowski / Twarda
common.buy 206.38
Understanding Dante John A Scott / Miękka
common.buy 207.78
Excavations at Tell Brak Volume 2 David Oates / Twarda
common.buy 639.36

Social Psychology and Theories of Consumer Culture: A Political Economy Perspective presents a critical analysis of the leading positions in social psychology from the perspective of classical and contemporary theories of consumer culture. The

Informacje o książce

Pełna nazwa Social Psychology and Theories of Consumer Culture
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 174
EAN 9780415812030
ISBN 0415812038
Kod Libristo 01243675
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 292
Wymiary 234 x 163 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo