Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities Yulia Zhidkova
Kod Libristo: 16220253
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2016
This work investigates buying process in case if a consumer doesn't perceive the target product as t... Cały opis
? points 112 b
191.00
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


London Bitches Wallace Williamson / Miękka
common.buy 79.63
Die unheimliche Leichtigkeit der Revolution Peter Wensierski / Twarda
common.buy 70.74
Life and Death Edward White / Miękka
common.buy 79.23
Liebesschlösser auf Lanzarote (Puzzle) Lucy M. Laube / Gra
common.buy 136.71
Politische Diskurse online Alma Kolleck / Miękka
common.buy 308.46
Der junge Gelehrte: Der junge Gelehrte Gotthold Ephraim Lessing / Miękka
common.buy 36.02
Tale of the Shore and Ocean William Henry Giles Kingston / Miękka
common.buy 155.27
Hyperion Henry Wadsworth Longfellow / Miękka
common.buy 36.41
Boernes Leben Karl Gutzkow / Miękka
common.buy 55.78
Hebrew Union College Annual Volume 87 David H. Aaron / Twarda
common.buy 257.86

This work investigates buying process in case if a consumer doesn't perceive the target product as that of having direct benefit for the environment. The "green trend" is becoming more popular, and many products which would have never been associated with eco-safety before are positioned now as environmentally friendly. Examples can be environmentally friendly household chemicals, fuels, etc. The main assumption is that environmental issue concerning one product generates for consumer complex impression of company producer as of social responsible one. I will include factor of sufficiency of marketing communications tools, because I assume that the most important for consumer's perception of the product is the mix of his attitude towards CSR reputation of the company, consumer's personal attitude towards environmental issues and marketing tools company uses to promote its "green" product. The topic relevancy is rather high: the global community is becoming aware of world ecological threats, more environmentally responsible. Global companies (retailers - in particular) declare their awareness of responsibility, offering customer new products made on environmentally-friendly basis.

Informacje o książce

Pełna nazwa Socially responsible consumption in Russia: prospects & opportunities
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2017
Liczba stron 112
EAN 9783330062023
Kod Libristo 16220253
Waga 185
Wymiary 150 x 220 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo