Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Socialnomics

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Socialnomics Erik Qualman
Kod Libristo: 04454146
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, grudzień 2012
This is the benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, an... Cały opis
? points 43 b
72.75
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Speed Strength Joel P Smith / Miękka
common.buy 157.84
TOP
Strange Case of the Alchemist's Daughter Theodora Goss / Miękka
common.buy 47.09
TOP
Oddball Sarah Andersen / Miękka
common.buy 47.09
TOP
I Want to Eat Your Pancreas (Light Novel) Yoru Sumino / Miękka
common.buy 53.41
TOP
Optimist Racing Steve Irish / Miękka
common.buy 79.07
TOP
Shiny Broken Pieces: A Tiny Pretty Things Novel Sona Charaipotra / Miękka
common.buy 41.48
National Geographic Atlas of the National Parks Jonathan Waterman / Twarda
common.buy 225.39
Belichick Ian O'Connor / Miękka
common.buy 69.54
Complete Estonian MARE KITSNIK / Miękka
common.buy 183.90
Thinking Strategically Harvard Business School Press / Miękka
common.buy 56.01
LinkedIn for Personal Branding Sandra Long / Miękka
common.buy 88.79
How to Get Sh*t Done Erin Falconer / Miękka
common.buy 59.72
Electric Light Orchestra John Van der Kiste / Miękka
common.buy 79.07

This is the benchmark book on to the effects and implications of social media on our daily lives, and how businesses can harness its power. "Socialnomics" is an essential book for anyone who wants to understand the implications of social media on our daily lives and how businesses can tap the power of social media to increase their sales, cut their marketing costs, and reach consumers directly. In this revised and updated second edition, author Erik Qualman presents new material based on meeting with 75 Fortune 1000 companies, 50 colleges and universities, and over 100 small businesses & non-profits since the first edition. Qualman's materials have been used from IBM to NASA to Harvard to local businesses. It lists the top ten easy opportunities that companies and organization miss when it comes to social media. It describes where social media should reside in an organization and the necessary building blocks for success. It explains why over 50 percent of companies still block social media to their employees and why this is a detriment to success. It shares proper training methods for your entire organization on social media; not just the chosen few. It reviews the top companies, organizations and individuals using social media, explaining what separates them from other companies and how to replicate their success. Social media can transform your business and your relationship with consumers. Discover what social media can do for you, and what you can do for others while using social media.

Informacje o książce

Pełna nazwa Socialnomics
Autor Erik Qualman
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 336
EAN 9781118232651
ISBN 1118232658
Kod Libristo 04454146
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 414
Wymiary 230 x 153 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo