Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sociology of the World Rally Championship

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Sociology of the World Rally Championship Hans Erik Naess
Kod Libristo: 04771857
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, wrzesień 2014
From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transform... Cały opis
? points 154 b
262.66
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Born to Run Bruce Springsteen / Miękka
common.buy 41.43
TOP
Group B John Davenport / Twarda
common.buy 179.27
Pomodoro Technique Francesco Cirillo / Miękka
common.buy 60.75
Rallying 2023 Colin McMaster / Twarda
common.buy 211.31
McRae Colin McMaster & David Evans / Twarda
common.buy 179.27
RALLY Miki Biasion / Twarda
common.buy 223.62
Rally Car Benedict Blathwayt / Leporelo
common.buy 33.12
Rallying 2022 Colin McMaster / Twarda
common.buy 266.76
Zapowiedź
Staging Modern Playwrights Sidney Homan / Twarda
common.buy 170.97
Zapowiedź
Project Management Workbook For Dummies Consumer Dummies / Miękka
common.buy 133.43
We Monks and Soldiers Lutz Bassmann / Miękka
common.buy 89.38
Brown, Not White Guadalupe San Miguel / Miękka
common.buy 105.80
Social Cognition David L. Hamilton / Twarda
common.buy 671.78

From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transformed from a little-known series to a pop-cultural roadshow worth millions of euros. In a promotional context this has spurred a debate between those who want rallying to be what it was historically and those who desire a real shift into 'the commercial age'. Drawing upon interviews with key people in the sport and trans-local ethnographic research from rallies, spectator cultures, the inner life of a WRC team, and the media production facilities, this book explores these questions of commerciality and sporting identity, arguing that the WRC's sporting identity is in fact a promotional asset. Placed at the intersection of sociology and sports management, A Sociology of the World Rally Championship is essential reading on how to combine sporting heritage with commercial progress.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sociology of the World Rally Championship
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 260
EAN 9781137405432
ISBN 1137405430
Kod Libristo 04771857
Wydawnictwo Palgrave Macmillan
Waga 444
Wymiary 217 x 144 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo