Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Sponsoring-Events

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Sponsoring-Events Silke Hagenstedt
Kod Libristo: 06814018
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2007
Sponsoring und Event sind Teilaspekte des Marketings, die heutzutage in Verbindung zeitnah, modern u... Cały opis
? points 156 b
266.15
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Notes from Underground and the Double Fyodor Dostoyevsky / Miękka
common.buy 46.89
Ringworld Larry Niven / Miękka
common.buy 62.56
Ukaž, co děláš! Austin Kleon / Twarda
common.buy 51.68
Pantanal Wildlife James Lowen / Miękka
common.buy 78.73
Sony a7 and a7R Carol F. Roullard / Miękka
common.buy 139.80
Slávna 5 na pašeráckom vŕšku Enid Blyton / Miękka
common.buy 36.52
Sustained Emma Chase / Miękka
common.buy 65.66
From Andrew, with Love L Paul Barlin / Miękka
common.buy 87.61
Hello Love Chris Tomlin / CD Audio
common.buy 77.33
Sport-Branding Nicholas Adjouri / Miękka
common.buy 308.16
On Purpose Nick Laird / Miękka
common.buy 63.26

Sponsoring und Event sind Teilaspekte des Marketings, die heutzutage in Verbindung zeitnah, modern und Erfolg versprechend sind. Ob ein sogenanntes Sponsoring-Event erfolgreich ist, hängt davon ab, ob zuvor festgelegte Ziele erreicht worden sind. Die Problematik in der Festlegung der Zielerreichung von Events generell und somit die Entscheidung über Erfolg oder Misserfolg liegt in der Messbarkeit der zu erreichenden Ziele. Die Autorin Silke Hagenstedt hinterfragt kritisch die Messbarkeit von Events und analysiert die Möglichkeiten der Kontrolle von Sponsoring-Events anhand eines Fallbeispiels aus dem Bereich Sport. Dabei werden u.a. Grundvoraussetzungen für die Zielerreichung und den damit verbundenen Erfolg explizit betrachtet. Das Buch richtet sich an Entscheidungsträger der Marketingbereiche, an die Eventbranche, an Manager und alle Unternehmen.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sponsoring-Events
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 132
EAN 9783639044539
Kod Libristo 06814018
Waga 213
Wymiary 150 x 8 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo