Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity Sarah Gee
Kod Libristo: 16216394
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, sierpień 2017
This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of concept... Cały opis
? points 236 b
402.10
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Warriors: Into the Wild Erin Hunter / Miękka
common.buy 27.32
TOP
My Dress-up Darling 7 Shinichi Fukuda / Miękka
common.buy 50.84
TOP
Jolly English Level 1 Pupil Set TESSA LOCHOWSKI / Miękka
common.buy 69.76
TOP
It Stephen King / Miękka
common.buy 50.14
TOP
Microdosing with Amanita Muscaria Baba Masha / Miękka
common.buy 72.66
TOP
Exploring Feelings Tony Attwood / Miękka
common.buy 72.66
Madly, Deeply Alan Rickman / Twarda
common.buy 91.38
Zapowiedź
Judge Dredd: The Complete Case Files 04 John Wagner / Miękka
common.buy 74.37
Maria Rosa Mistica Francisco Xavier Billini Santamaria / Miękka
common.buy 38.53
Reiki II / Twarda
common.buy 228.92
Vipassana / Miękka
common.buy 63.75
Anger and Aggression in Children Bennett Nworie / Miękka
common.buy 306.70

This book captures the contested terrain of contemporary masculinity and explores a range of conceptualisations, with a specific focus on the role of the media and promotional culture within the context of sport. Asking whether sport is the final frontier of masculinity in society, the book focuses on how the production and representation of sport-related advertising and marketing contribute to the shifting and contested nature of masculinity and its alleged crisis. Drawing upon conceptual and empirical examples spanning across sport celebrity, professional sport leagues, beer advertising and indigenous cultures, the authors explore the links between sport, masculinity, promotional and consumer culture. Collectively, the chapters illustrate how advertising and promotional campaigns continue to circulate representations of particular forms of hegemonic masculinity while also accommodating new forms.Sport, Promotional Culture and the Crisis of Masculinity will be of interest to students and scholars in the fields of sociology of sport, media studies, marketing, gender and masculinity studies.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo