Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Książka Stakeholder Theory R. Edward FreemanJeffrey S. HarrisonAndrew C. WicksBidhan L. Parmar
Kod Libristo: 02025304
Wydawnictwo Cambridge University Press, kwiecień 2010
In 1984, R. Edward Freeman published his landmark book, Strategic Management: A Stakeholder Approach... Cały opis
? points 377 b
645.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Guerilla Marketing Jay Conrad Levinson / Miękka
common.buy 60.21
Influencer Marketing Nick Hayes / Miękka
common.buy 286.82
Zodpovedná spoločnosť David Sulík / Miękka
common.buy 31.30
Just One Evil Act Elizabeth George / Miękka
common.buy 43.04
Strategic Management R. Edward Freeman / Miękka
common.buy 219.78
Stakeholder Theory R Edward Freeman / Miękka
common.buy 260.42
Cambridge Handbook of Stakeholder Theory Jeffrey S. Harrison / Miękka
common.buy 192.38
Stakeholder Theory Maria Bonnafous-Boucher / Miękka
common.buy 287.02
Stakeholder Engagement Amy Baugh / Twarda
common.buy 670.79
Kairo Matthias Fabian / Miękka
common.buy 135.98

In 1984, R. Edward Freeman published his landmark book, Strategic Management: A Stakeholder Approach, a work that set the agenda for what we now call stakeholder theory. In the intervening years, the literature on stakeholder theory has become vast and diverse. This book examines this body of research and assesses its relevance for our understanding of modern business. Beginning with a discussion of the origins and development of stakeholder theory, it shows how this corpus of theory has influenced a variety of different fields, including strategic management, finance, accounting, management, marketing, law, health care, public policy, and environment. It also features in-depth discussions of two important areas that stakeholder theory has helped to shape and define: business ethics and corporate social responsibility. The book concludes by arguing that we should re-frame capitalism in the terms of stakeholder theory so that we come to see business as creating value for stakeholders.

Informacje o książce

Pełna nazwa Stakeholder Theory
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 362
EAN 9780521190817
ISBN 0521190819
Kod Libristo 02025304
Waga 846
Wymiary 185 x 255 x 27
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo