Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Standards, Strategy, and Policy

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Standards, Strategy, and Policy Peter Grindley
Kod Libristo: 04524970
Wydawnictwo Oxford University Press, sierpień 1995
This book aims to help the business strategist and policy-maker understand how compatiblity standard... Cały opis
? points 684 b
1 166.89
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Nymphs, 3 DVDs. Staffel.1 Otto Ikäheimonen / DVD
common.buy 82.12
Work, Sex and Power Willie Thompson / Miękka
common.buy 128.83
Exegetische Belegarbeit zu ApG 3,1-10 Simon Reimann / Miękka
common.buy 155.64
Jurek Becker David Rock / Twarda
common.buy 702.03
Natural Disaster Management Subir Ghosh / Twarda
common.buy 375.42
O Love How Deep Diana Maryon / Miękka
common.buy 123.43
Psychoanalysis and Male Homosexuality Kenneth Lewes / Twarda
common.buy 743.24
Study Skills for Chinese Students Michael Courtney / Twarda
common.buy 320.30
Bton Below Joseph R. Votano / Twarda
common.buy 137.24
Cinderella Killer Simon Brett / Twarda
common.buy 151.34
Hidden Conversations David Livingstone Smith / Miękka
common.buy 257.08

This book aims to help the business strategist and policy-maker understand how compatiblity standards may be used to ensure business success. It provides a framework for standards strategy and policy, together with a series of case-studies which interpret the economics of standards in practical settings. The book considers the problems of establishing a new standard in the market and winning standards contests. It also studies questions of how to maintaing the profitability of a standard and how to compete within an established standard. It combines the strategic analysis with an evaluation of standards policy, and suggests ways in which markets and policy intervention may effectively be used together. Cases include contests for standards for video cassette recorders, digital audio tape, personal computers, open computer systems, high-definition television, and Telepoint cordless phones. Standards have long been seen as a technical problem, yet in a large number of industries they are central to business strategy and technical aspects are only part of the effort needed for product success. They imply very different strategies and policies than for conventional products.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo