Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Starke Marken im Kulturbetrieb

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Starke Marken im Kulturbetrieb Armin Klein
Kod Libristo: 12697631
Wydawnictwo Nomos Verlagsges.MBH + Co, luty 2007
Immer stärker setzt sich auch in Deutschland die Erkenntnis durch, dass ein engagiertes Kulturmarket... Cały opis
? points 70 b
119.05
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Monument to the Dead Sheila Connolly / Miękka
common.buy 149.78
Astrotwins Mark Kelly / Twarda
common.buy 67.65
Millennial Family: A Novel of Redemption Judge Jacob / Miękka
common.buy 71.94
Zapowiedź
Die Krise des Modernismus in Peru Helmut Scheben / Miękka
common.buy 213.95
One Off: Independent Retail Design Clare Dowdy / Twarda
common.buy 157.27
Just Another Hero Sharon M. Draper / Miękka
common.buy 31.43
New Architecture for Functional Grammar María de los Ángeles Gómez-González / Miękka
common.buy 359.85
"Lasst Uns Leben - Lebt Mit Uns!" Renate Kock / Miękka
common.buy 213.95
Tales from the Deep Jim Toomey / Miękka
common.buy 57.27
Ideas y Costumbres I: La Letra y el Cetro Octavio Paz / Twarda
common.buy 227.22
Coos Kid James E Hobbs / Miękka
common.buy 62.26
A Selection of Cases from the State Trials John William Bund Willis-Bund / Miękka
common.buy 155.27
Jüdisches im Christentum Ludwig Venetianer / Miękka
common.buy 229.22
Nombre de Dios Sandy Eisenberg Sasso / Twarda
common.buy 62.36
Leer bien 1 Pedro Olaya Ruano / Miękka
common.buy 71.44

Immer stärker setzt sich auch in Deutschland die Erkenntnis durch, dass ein engagiertes Kulturmarketing (über-)lebensnotwendig für die öffentlichen Kultureinrichtungen ist. In der Wirtschaft ist es längst Allgemeingut, dass starke Marken Voraussetzung sind, um im globalen Wettbewerbsdruck standhalten zu können. Doch kann es Markenbildung auch im Kunst- und Kulturbetrieb geben? Die Beiträge gehen dieser Frage nach und bearbeiten neben einer grundlegenden Hinführung zum Thema die Fragen "Kulturberichterstattung und Markenbildung", "Marken und Sponsoring", "Die Marke >Kulturhauptstadt Europas<" und "Kulturinstitutionen als starke Marken".

Informacje o książce

Pełna nazwa Starke Marken im Kulturbetrieb
Autor Armin Klein
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 255
EAN 9783832925901
ISBN 3832925902
Kod Libristo 12697631
Waga 384
Wymiary 152 x 227 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo