Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers Jay Conrad Levinson
Kod Libristo: 04441807
Wydawnictwo Entrepreneur Press, styczeń 2008
More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the nu... Cały opis
? points 45 b
77.36
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


More than two decades and dozens of bestselling books have proven that guerrilla marketing is the number one low-cost method for marketing a business. If you're abusiness owner who wants to take advantage of its powerful, effective techniques but don't know where to start, the man who started it all teaches you just what to do. Jay Conrad Levinson, the father of guerrilla marketing, and Jeannie Levinson have teamed up to produce a beginner-oriented guide that shows business owners how to get started with guerrilla marketing. Presented with a generous supply of true-life stories from the Levinsons' rich experience, it breathes life into the hottest and most well-known school of marketing so that readers are able to compete with assurance and market profitably. Covering the whole spectrum of marketing it takes readers from neophytes to guerrillas in 288 pages. Action-packed chapters include: * The personality of a marketing guerrilla * Guerrilla marketing defined * Succeeding with a guerrilla marketing attack * Selecting guerrilla marketing weapons * Creating a seven-sentence guerrilla marketing plan * Making a guerrilla marketing calendar * Launching your attack * Maintaining your campaign This is the ideal volume for first-time marketers who want to use guerrilla marketing techniques to bring their business to the top.

Informacje o książce

Pełna nazwa Startup Guide to Guerrilla Marketing: A Simple Battle Plan for First-Time Marketers
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 276
EAN 9781599181530
ISBN 1599181533
Kod Libristo 04441807
Wydawnictwo Entrepreneur Press
Waga 525
Wymiary 191 x 229 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


Zapowiedź
Magi: The Labyrinth of Magic, Vol. 16 Shinobu Ohtaka / Miękka
common.buy 33.46
Little Book of Stoicism Jonas Salzgeber / Miękka
common.buy 67.44
Guerrilla Marketing Jay Conrad Levinson / Miękka
common.buy 65.23
Meaning in Language Alan Cruse / Miękka
common.buy 198.13
Ageplay Paul Rulof / Miękka
common.buy 87.98
Guerrilla Marketing for Job Hunters 3.0 Jay Conrad Levinson / Miękka
common.buy 79.57
Portrait of an Unknown Man Cipriano de Rivas Cherif / Twarda
common.buy 628.88
Holocaust - A Reader Gigliotti / Miękka
common.buy 321.40
Guerrilla Marketing for Nonprofits Jay Conrad Levinson / Miękka
common.buy 81.77
James McBride Observed John Clark / Miękka
common.buy 71.25
Healing Touch Norma Dearing / Miękka
common.buy 92.59
Computing and Combinatorics Tao Jiang / Miękka
common.buy 262.97
Unresolved Conflicts BRENDA ADCOCK / Miękka
common.buy 72.75
To Be an Actress Nava Shean / Miękka
common.buy 280.91
NAFTA as a Model of Development Richard S. Belous / Twarda
common.buy 177.48

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo