Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Strategic Ambiguities

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic Ambiguities Eric Eisenberg
Kod Libristo: 04785586
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, luty 2007
"This collection of essays is insightful, thought-provoking, and forward-looking. Eric Eisenberg tak... Cały opis
? points 268 b
454.96
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Richard Fremund - Monografie Chmelařová Marcela / Twarda
common.buy 187.21
Das Mädchen Jeanne d'Arc Maria J. Krück von Poturzyn / Twarda
common.buy 50.29
THINK Marriages and Families Jenifer Kunz / Miękka
common.buy 752.35
Fly Away Home Andy Mead / Miękka
common.buy 38.81
Twentieth-Century International History Steve Chan / Twarda
common.buy 555.26
Talking with Poets Robert Pinsky / Miękka
common.buy 51.38

"This collection of essays is insightful, thought-provoking, and forward-looking. Eric Eisenberg takes on challenging positions, writes in a cogent and accessible manner, and always stimulates new scholarship. This work will be an important teaching tool, not just for the innovative content of the writing, but also for the historical narrative of organizational communication embedded in it." --Steve May, University of North Carolina at Chapel Hill In Strategic Ambiguities: Essays on Communication, Organization, and Identity, Eric Eisenberg, an internationally recognized leader in the theory and practice of organizational communication, collects and reflects upon more than two decades of his writing. Strategic Ambiguities is a provocative journey through the development of a new aesthetics of communication that rejects fundamentalisms and embraces a contingent, life-affirming worldview. Strategic Ambiguities: Explores the role of language and communication in the construction of social structures and personal identities. Provides a useful intellectual and historical context for students through framing chapters and head notes developed especially for this volume.Chronicles the historical development of an important argument about communicating and organizing through the sustained focus on a single theorist. Intended Audience:This text is designed for advanced undergraduate and graduate courses such as Organizational Communication, Communication Theory, and Organizational Behavior in the fields of Communication, Business & Management, and Educational Leadership.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic Ambiguities
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 328
EAN 9781412926881
ISBN 1412926882
Kod Libristo 04785586
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 448
Wymiary 152 x 228 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo