Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Strategic management process

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic management process Andres Ossa
Kod Libristo: 06829104
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Müller, listopad 2008
Research about strategic management and its influence on the performance of large enterprises is a c... Cały opis
? points 110 b
187.89
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Twist in the Tale Jeffrey Archer / Miękka
common.buy 46.97
Manuel Bibliographique Justus Lipsius Gabriel Peignot / Twarda
common.buy 185.00
VISIONS of GHANA Professor Kwame Addo / Miękka
common.buy 299.94
Mod lisation Et Simulation Ousmane Diallo / Miękka
common.buy 194.69
SUP-Guide Nordrhein-Westfalen Lukas Kozminski / Miękka
common.buy 69.45
Dimensions of Global Citizenship Darren J. O'Byrne / Twarda
common.buy 904.13
Defining Literary Criticism Carol Atherton / Twarda
common.buy 262.26
Love as a Second Language Roy Garner / Twarda
common.buy 96.24
Psychological Effects of Aerobic Fitness Training James A. Hodgdon / Miękka
common.buy 517.33
God's Rascal Barry Hankins / Miękka
common.buy 187.49

Research about strategic management and its influence on the performance of large enterprises is a common subject in the literature. However, when the topic of study is smaller companies the amount of research reduces significantly. This study enquires about the approaches that small and medium sized enterprises (SMEs) adopt towards strategic management. It attempts to identify differences between the strategies of companies working in various industries. Additionally, it investigates the impact that strategic management has on the performance of SMEs. The study confirmed that SMEs are aware of the importance of strategic management and make use of it. Even though they apply it in an informal way, it was established that strategic management can improve the performance of a SME. In addition, it was found that the maturity, stability and level of competition in an industry are the most important factors that dictate the differences of the strategic management process. These factors helped to develop a set of five theories that explain how the characteristics of an industry influence the strategy of a SME.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic management process
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 88
EAN 9783639211856
Kod Libristo 06829104
Waga 149
Wymiary 150 x 220 x 6
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo