Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Strategic Marketing Approaches within Airline Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic Marketing Approaches within Airline Management Susanne Bölke
Kod Libristo: 02679954
Wydawnictwo Anchor Academic Publishing, czerwiec 2014
On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with... Cały opis
? points 237 b
403.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Perfect Shot Kevin Robertson / Twarda
common.buy 72.46
Orgasm Unleashed Eyal Matsliah / Książka
common.buy 45.74
Food Consumption in China Z.-Y. Zhou / Twarda
common.buy 474.27
Wege zum Sinn Klaus Robra / Miękka
common.buy 150.64
Autobiography John Stuart Mill / Twarda
common.buy 159.85
Soil Management / Twarda
common.buy 1 305.23

On the German passenger market, airlines approach different business concepts in order to cope with the threats and to be successful. The case of the Lufthansa Passenger Airline and its subsidiary Germanwings has been discussed many times currently. Together they have implemented a restructuredconcept of the Low Cost Carrier Germanwings in order to overcome their weaknesses. The purpose of this paper is to evaluate the potential of economic success of this strategy change. Therefore, the papercomprises three main areas. The first one is the theoretical part, which explains the differences between Full Service Network Carriers, Low Cost Carriers, Regional Carriers and Leisure Carriers. Secondly, the analysis takes place by applying Porter s five forces model. Subsequently, the strengths and weaknessesof the Lufthansa Passenger Airline and Germanwings are highlighted and the new business concept isintroduced. Finally, all findings are put into relation using the SWOT-analysis.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic Marketing Approaches within Airline Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 112
EAN 9783954892853
ISBN 3954892855
Kod Libristo 02679954
Waga 154
Wymiary 148 x 210 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo