Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Strategic Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic Marketing John Atkinson
Kod Libristo: 04482637
Wydawnictwo PEARSON Education Limited, maj 1996
This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of... Cały opis
? points 318 b
542.59
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Global Environments through the Quaternary David Anderson / Miękka
common.buy 299.05
Handbook of Space Technology Wilfried Ley / Twarda
common.buy 667.67
Caillou: My Bedtime Story Box Chouette Publishing / Miękka
common.buy 53.11
American Smoke Iain Sinclair / Miękka
common.buy 72.95
Excuse Me, Your Life is Waiting Playbook Lynn Grabhorn / Miękka
common.buy 102.82
Music and Social Change in South Africa Kathryn Olsen / Twarda
common.buy 319.70
Academic Language! Academic Literacy! Eli R. Johnson / Miękka
common.buy 172.47
Shakespearean Criticism, Volume 138 Michelle Lee / Twarda
common.buy 2 735.75
Short History of Ancient Egypt Thomas Garnet Henry James / Miękka
common.buy 230.60

This book is designed to help both students and the general reader gain a practical understanding of the strategic marketing process, and how it can be applied to a variety of real-life organisational and national environments. As a case book it encourages readers to develop a 'strategic mindset' towards the development of marketing programmes. The cases are based upon primary information and many are complemented by financial data, thus allowing readers to become 'insiders' rather than observers. Cases are supported by sections on relevant theory and specific learning notes. Part one introduces and reviews relevant strategic marketing concepts and practices. Introductory chapters explore the strategy/marketing interface, the conventional strategic marketing process and some contemporary challenges to established practices. Part two gives readers the chance to apply strategic marketing principles to a variety of situations, and information is introduced to emphasise the urgency of the situation, whilst the reality of the fiancial data serves to constrain the submission of unrealistic marketing programmes. Strategic Marketing: Cases, Concepts and Challenges is essential reading for students and practitioners who wish to bridge strategic marketing theory and practice in the wider organisational context. The text is suitable for students of marketing and strategy at undergraduate, professional and masters levels.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1996
Liczba stron 296
EAN 9780004990378
ISBN 0004990374
Kod Libristo 04482637
Waga 454
Wymiary 159 x 235 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo