Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Strategic Research and Political Communication for NGOs

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic Research and Political Communication for NGOs The Accenture Foundation
Kod Libristo: 05047461
Wydawnictwo SAGE Publications India Pvt Ltd, październik 2009
This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. I... Cały opis
? points 65 b
110.43
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Roman Law in European History Peter Stein / Miękka
common.buy 156.14
Critical Dictionary of Psychoanalysis Charles Rycroft / Miękka
common.buy 51.51
Blood Brotherhoods John Dickie / Twarda
common.buy 208.96
Tastenforscher Martina Hussmann / Nuty
common.buy 61.91
Textual Mothers/Maternal Texts Elizabeth Podnieks / Miękka
common.buy 219.36
Handbook of Neurochemistry N.S. Abel Lajtha / Miękka
common.buy 262.48
Iron Harvests of the Field Peter Dewey / Miękka
common.buy 87.92
Die drei ??? - Die 2. Box. Box.2, 3 Audio-CDs Alfred Hitchcock / CD Audio
common.buy 54.21
Healthcare Engineering - Latest Developments and Applications PEP (Professional Engineering Publishers) / Twarda
common.buy 1 489.30
Kinder Der Milchstrasse ERRIES / Miękka
common.buy 308.90
Die AMA-Blockflötenschule Christoph H. Meyer / Miękka
common.buy 73.62

This unique and easy-to-use book offers a new paradigm to NGO managers in effecting policy change. Introducing corporate research and strategy tools such as market and organizational analysis, it goes on to apply these to case studies to exemplify the remarkable similarities between the NGO sector and the for-profit sector. Drawing on principles of corporate governance, the author presents a clear, step-by-step, hands-on approach to positioning one's cause effectively with stakeholders, policy-makers, media and the general public. By recognizing the role of communication in the 21st century, the book emphasizes the importance of effectively using new channels and interfaces of digital communication (such as online social networking sites) to generate and maintain visibility, mobilize campaigns and initiate policy change. With illustrative examples of Best Practice based on case studies of Indian and International NGOs, this book is an essential read for NGO managers and communication programme officers, social work administrators and other professionals engaged in the field of social work.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic Research and Political Communication for NGOs
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 196
EAN 9788132101208
ISBN 8132101200
Kod Libristo 05047461
Waga 230
Wymiary 142 x 216 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo