Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Strategic Sport Management

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategic Sport Management Michal Varmus
Kod Libristo: 38623064
Wydawnictwo Springer Nature Switzerland AG, luty 2022
Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decad... Cały opis
? points 385 b
658.25
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Lepší zrak prirodzene Daniela Maťuchová / Miękka
common.buy 144.11
Wyprzedaż
Babské rady na celý rok Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Twarda
common.buy 28.85
Babské rady Jaroslava Rozsypalová-Vykoupilová / Twarda
common.buy 31.76
Zapowiedź
Ústavné právo Marián Giba / Miękka
common.buy 78.36
Sports Marketing Fabio Psoroulas / Miękka
common.buy 71.25
Marketing und Strategie im Sport Frank Daumann / Miękka
common.buy 107.63
Key Concepts in Sport Management Terri Byers Parent / Miękka
common.buy 152.13
Sport Management Bill Karen / Miękka
common.buy 296.45
Strategic Sport Marketing Karg / Miękka
common.buy 300.46
Sport Management and the Business of Football André Dionísio Sesinando / Miękka
common.buy 213.46

Sport, and in particular the sporting environment, has undergone significant changes in recent decades. The social significance and commercialization of sport; the use of new technologies and organizational structures; and the involvement of various stakeholders matter more today than ever before. This book addresses the key influence of stakeholders in particular on the activities of sports organizations, taking into account certain territorial differences around the world, but also within Europe. The authors explain the key characteristics of the management of sports organizations as opposed to other organizations. These include the strategic management and setting of long-term goals such as sporting success, sustainable funding, youth training, and community building. The authors present a strategic model for these goals and stakeholders in the context of sport, together with research-based case studies in which the critical factors in the strategic management of successful and unsuccessful sports organizations are identified.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategic Sport Management
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2022
Liczba stron 144
EAN 9783030667351
Kod Libristo 38623064
Waga 244
Wymiary 155 x 235 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo