Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich Prof. Dr. Klaus-Peter Wiedmann
Kod Libristo: 03621207
Wydawnictwo Gabler Verlag, styczeń 2008
Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Studie bei B2B-Stromkunden untersucht Martina-Maria Pe... Cały opis
? points 195 b
331.09
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru

Auf der Basis einer umfangreichen empirischen Studie bei B2B-Stromkunden untersucht Martina-Maria Peuser Markenkooperationen von Energieunternehmen mit energiebranchenfremden Unternehmen. Anhand der Betrachtung diverser Kooperationsalternativen identifiziert sie Wirkungszusammenhänge und erfolgsbestimmende Einflussfaktoren sowie konkrete Markenkompetenzprofile von Energieversorgern.

Informacje o książce

Pełna nazwa Kompetenzorientierte Markenkooperationen Von Energieversorgungsunternehmen Im B2b-Kundenbereich
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 317
EAN 9783834908377
ISBN 3834908371
Kod Libristo 03621207
Wydawnictwo Gabler Verlag
Waga 408
Wymiary 148 x 210 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo