Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Strategies of Legitimacy in A New Industry

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Strategies of Legitimacy in A New Industry Ming Lim
Kod Libristo: 06995857
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2008
Guided by institutional theory and Actor-Network Theory (ANT), this dissertation examines the strate... Cały opis
? points 177 b
301.34
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Fever Pitch Nick Hornby / Miękka
common.buy 38.17
Cahier ISABEL BONO / Miękka
common.buy 77.15
Political Economy of Trade Conflicts Franz Waldenberger / Miękka
common.buy 517.33
Freedmen's Bureau in Virginia Elizabeth Kambourian / Miękka
common.buy 105.44
Historia del Atletismo En El Valle del Cauca Kelly Magaly Reyes Mina / Miękka
common.buy 187.69
Architecture / Twarda
common.buy 861.35
Future of European Foreign Policy Erik Jones / Twarda
common.buy 861.35
Future University Ronald Barnett / Twarda
common.buy 1 092.83
Meanings of Europe / Twarda
common.buy 904.13
Gutsherren, Buschwächter und Wilddiebe Hans Frhr. von Stackelberg / Miękka
common.buy 221.98
Translating Pain Madelaine Hron / Miękka
common.buy 182.10
EMMEL ROCKIN CHRISTMAS 5STR BGTR BK Brian Emmel / Miękka
common.buy 39.87
Deserted Village, Etc. Oliver Goldsmith / Miękka
common.buy 61.96
WHITFIELD MARK GTR COLL ART TRANS BK Stravinsky Igor / Miękka
common.buy 86.85

Guided by institutional theory and Actor-Network Theory (ANT), this dissertation examines the strategies used by e-Learning vendors in Singapore to acquire legitimacy for themselves in the very early stages of the industry s growth between 2002 and 2006. A detailed analysis of their strategies reveals a range responses provoked by institutional pressures and critical incidents these shed new light on institutionalist models of legitimation. Findings from this study highlight the relational, emergent nature of the legitimacy-building process and suggest, firstly, that new ventures in emerging industries require different kinds of legitimacy at different times of their development; secondly, that they need to seek diverse sources of legitimacy at early stages and, thirdly, that institutional change, critical events and other disruptions create conditions under which these new ventures may embark upon acts of identity-creation and alternative theorizations. The dissertation concludes with a summary of these implications for practice and further research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategies of Legitimacy in A New Industry
Autor Ming Lim
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 220
EAN 9783838329703
Kod Libristo 06995857
Waga 344
Wymiary 150 x 220 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo