Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Strategisches Markenmanagement in Business-to-Business-Markten

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Strategisches Markenmanagement in Business-to-Business-Markten Jens Schmitt
Kod Libristo: 01783716
Wydawnictwo Gabler Verlag, marzec 2011
Anhand von drei empirischen Studien zeigt Jens Schmitt, unter welchen Bedingungen der Aufbau und die... Cały opis
? points 146 b
248.16
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 6-8 dni

30 dni na zwrot towaru

Anhand von drei empirischen Studien zeigt Jens Schmitt, unter welchen Bedingungen der Aufbau und die Führung starker Marken in Business-to-Business (B2B)-Märkten zum Unternehmenserfolg beitragen, und wie Marken die Kaufentscheidungen von organisationalen Kunden beeinflussen. Er vergleicht die Funktionsweise von Marken zwischen B2B- und Business-to-Consumer (B2C)-Umfeld und identifiziert zentrale Stellhebel zur erfolgreichen Gestaltung des B2B-Markenmanagements.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategisches Markenmanagement in Business-to-Business-Markten
Autor Jens Schmitt
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 185
EAN 9783834928504
ISBN 383492850X
Kod Libristo 01783716
Wydawnictwo Gabler Verlag
Waga 303
Wymiary 148 x 210 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo