Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Strategy Making in a Crisis

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Strategy Making in a Crisis Michael Gibbert
Kod Libristo: 05104336
Wydawnictwo Edward Elgar Publishing Ltd, marzec 2010
Which strategy making approach works best in a crisis? In current literature, the recommendations os... Cały opis
? points 298 b
509.82
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Name of the Star Maureen Johnson / Miękka
common.buy 42.48
12 Strong Doug Stanton / Miękka
common.buy 40.98
Studies on Chinese and Islamic Inner Asia Joseph F. Fletcher / Twarda
common.buy 786.63
Developing Interests McGee Young / Miękka
common.buy 178.29
Fashion: Women in World War One Lucy Adlington / Miękka
common.buy 32.96
Beam of Intense Darkness James S. Grotstein / Miękka
common.buy 293.04
Duke's Prize, a Story of Art and Heart in Florence Maturin Murray Ballou / Miękka
common.buy 106.23
Noisy Pendulum, The Moshe Gitterman / Twarda
common.buy 368.71
Custody Tom Wainwright / Miękka
common.buy 38.98
State Sacrifices and Music in Ming China Joseph Sui Ching Lam / Miękka
common.buy 177.48

Which strategy making approach works best in a crisis? In current literature, the recommendations oscillate between prediction, control, and practice, but this unique book focuses specifically on strategy making in a crisis. In a crisis, the business landscape is neither stable nor predictable, resources are scarce rather than abundant, customers disappear and shareholders revolt, all of which can make prediction and control very difficult. Drawing on evidence from philosophy, and on a multi-year case study of a major multinational, Michael Gibbert points to three different kinds of imaginations and proposes a three-step model for imaginative strategy making. Introducing new topics on this subject, "Strategy Making in a Crisis" will strongly appeal to top-level managers, including corporate development departments, and business-unit level strategy. Postgraduate students will also receive ideas for their own theses, not only from the content, but also from the approach - which is deductive and integrates management theories using social science literature - and methodology.

Informacje o książce

Pełna nazwa Strategy Making in a Crisis
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 240
EAN 9781848442405
Kod Libristo 05104336
Waga 499
Wymiary 156 x 234 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo