Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Sustainability in Supply Chains

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Sustainability in Supply Chains Thomas Leppelt
Kod Libristo: 01688682
Sustainability advanced to an omnipresent topic among academics and business leaders, while at the s... Cały opis
? points 154 b
262.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Geheimnis der Emotionen Thomas Sonnberger / Miękka
common.buy 110.53
For the People Ronald P. Formisano / Miękka
common.buy 183.80
Best Advice for Preaching John S. Mcclure / Miękka
common.buy 96.24
Concertos, 3 Audio-CDs Georg Friedrich Händel / CD Audio
common.buy 317.53
Remembering and the Sound of Words Adam Piette / Twarda
common.buy 1 393.98
Plays By Women / Miękka
common.buy 144.22

Sustainability advanced to an omnipresent topic among academics and business leaders, while at the same time, a growing share of a firm s total expenditure accounts for purchased products and materials. §Even though suppliers become increasingly important for their buyers with regards to sustainability, academic research still lacks a detailed understanding of how sustainability considerations affect the relationship between buyers and suppliers. Thomas Leppelt contributes to extant sustainability literature across the research disciplines of supply chain management, management and marketing by cross-functionally investigating the effects of sustainability on supplier-buyer relationships from both a supplier and a buyer perspective. The results of in total three academic articles provide valuable insights on how buyers as well as suppliers deal with sustainability upstream and downstream the supply chain. The results indicate that sustainability leaders, in contrast to sustainability followers, intensively invest in sustainable supplier relationship management practices. Moreover, a became evident that the effective marketing of sustainability-related capabilities enhances a supplier s reputation and can render comparative advantages, if it sends consistent positive signals to the market and if it integrates purchasing and marketing in the context of sustainability.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sustainability in Supply Chains
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 121
EAN 9783658026004
ISBN 3658026006
Kod Libristo 01688682
Waga 1856
Wymiary 148 x 210 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo