Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e Frank-Martin Belz
Kod Libristo: 04470017
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, sierpień 2012
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Globa... Cały opis
? points 160 b
273.48
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
On the Road Jack Kerouac / Miękka
common.buy 38.40
TOP
The Raven and Other Selected Poems Edgar Allan Poe / Miękka
common.buy 14.87
Sustainable Marketing Gemma Butler / Twarda
common.buy 93.00
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Miękka
common.buy 97.82
Chief Sustainability Officers At Work Chrissa Pagitsas / Miękka
common.buy 100.54
Unbowed Wangari Maathai / Miękka
common.buy 46.24
Corporate Sustainability Andreas Rasche / Miękka
common.buy 266.14
Business Sustainability Zabihollah Rezaee / Miękka
common.buy 90.99
Sustainability Ethics Ryne Raffaelle / Miękka
common.buy 149.61
Sustainability Management R DIGER HAHN / Miękka
common.buy 164.19
Sustainability Leadership Henrik Henriksson / Miękka
common.buy 171.02

The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century. Adopting a a consumer marketing focus, it emphasises integrating sustainability principles into both marketing theory and the practical decision making of marketing managers. The book shows how the complexities of sustainability issues can be addressed by marketers through a systematic step-by-step approach. The steps involve an analysis of socio-environmental priorities to complement conventional consumer research; an integration of social, ethical and environmental values into marketing strategy development; a new consumer-oriented sustainability marketing mix to replace the outmoded and producer-oriented '4Ps'; and finally an analysis of how marketing can go beyond responding to social change to contribute to a transformation to a more sustainable society. Without taking such steps, marketing will continue to drive global crises linked to climate change, poverty, food shortages, oil depletion and species extinction, instead of helping to tackle them.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sustainability Marketing - A Global Perspective 2e
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 352
EAN 9781119966197
ISBN 1119966191
Kod Libristo 04470017
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 732
Wymiary 187 x 235 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
On the Road Jack Kerouac / Miękka
common.buy 38.40
TOP
The Raven and Other Selected Poems Edgar Allan Poe / Miękka
common.buy 14.87
Sustainable Marketing Gemma Butler / Twarda
common.buy 93.00
Sustainability Is the New Advantage Peter McAteer / Miękka
common.buy 97.82
Chief Sustainability Officers At Work Chrissa Pagitsas / Miękka
common.buy 100.54
Unbowed Wangari Maathai / Miękka
common.buy 46.24
Corporate Sustainability Andreas Rasche / Miękka
common.buy 266.14
Business Sustainability Zabihollah Rezaee / Miękka
common.buy 90.99
Sustainability Ethics Ryne Raffaelle / Miękka
common.buy 149.61
Sustainability Management R DIGER HAHN / Miękka
common.buy 164.19
Sustainability Leadership Henrik Henriksson / Miękka
common.buy 171.02

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo