Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sztuka kochania klienta

Język PolskiPolski
Książka Twarda
Książka Sztuka kochania klienta Anna Tiuryn
Kod Libristo: 12891227
Wydawnictwo CeDeWu, grudzień 2006
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli siedzisz wysoko lub planujesz, ze wysoko zasiadzies... Cały opis
? points 24 b
41.28
Dostępna u dostawcy Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Hyperfocus Chris Bailey / Miękka
common.buy 47.36
TOP
Delightful Colour by Numbers David Woodroffe / Miękka
common.buy 37.89
John Constantine: Hellblazer Volume 1 Aaron Campbell / Miękka
common.buy 78.87
Arab Armour vs Israeli Armour Jim Laurier / Miękka
common.buy 74.09
World of Miniatures Sarah Walkley / Twarda
common.buy 114.88
Tolkien Boxed Set John Ronald Reuel Tolkien / Miękka
common.buy 292.09
TRIALS OF APOLLO 3BOOK PAPERBACK BOXED S Rick Riordan / Miękka
common.buy 101.11
Kryptowährungen Julian Hosp / Miękka
common.buy 52.35
In the Ruins of Neoliberalism Wendy Brown / Miękka
common.buy 105.90
Medieval Woman Ann Baer / Miękka
common.buy 46.86
Am Rande der Nacht Johannes Graf / Twarda
common.buy 62.22
Legendy warszawskie / Miękka
common.buy 4.78
In Farbe, 1 Audio-CD Basta / CD Audio
common.buy 86.85
Verschwendungsfreie Zone Sandra Krautwaschl / Miękka
common.buy 38.09

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jesli siedzisz wysoko lub planujesz, ze wysoko zasiadziesz, przygotuj sobie boisko, abys mogl sie po nim bezpiecznie poruszac i wiedziec, gdzie jest bramka, do ktorej grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mowi o praktyce zarzadzania firma. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykladow z praktyki, troche zlosliwosci, troche zartow i duzo wskazowek praktycznych. To ksiazka dla tych, ktorych celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod wzgledem kosztow, ktorzy ciezko pracuja na marke swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakosci i ktorym zalezy, by klienci i pracownicy stali sie tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podrecznikiem dla studentow, chyba ze..., studiuja w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodza do roboty. Ci bowiem znaja realia biznesu i tym latwiej skonfrontuja rzeczywistosc z wizja nowych mozliwosci. Czytelnik z pewna dawka zdrowego rozsadku i odrobina fantazji jest moim wymarzonym odbiorca. Anna Tiuryn W czasach, gdy produkty i uslugi staly sie do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwaltownie rosnie, najwazniejsza staje sie jakosc oraz marka. Ksiazka, ktora trzymasz w reku to lektura obowiazkowa dla wszystkich menedzerow - a szczegolnie szefow firm - ktorzy znajda w niej bezcenne rady jak uporzadkowac procedury,ocenic (i docenic!) pracownikow oraz zidentyfikowac rzeczywiste potrzeby klientow.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sztuka kochania klienta
Autor Anna Tiuryn
Język Polski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 176
EAN 9788360089583
ISBN 8360089582
Kod Libristo 12891227
Wydawnictwo CeDeWu
Waga 330
Wymiary 140 x 215
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo