Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Targeted Advertising Unintended Effects

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Targeted Advertising Unintended Effects Ernest Cyril De Run
Kod Libristo: 06815496
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., lipiec 2008
Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating th... Cały opis
? points 165 b
280.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Romans Douglas J. Moo / Twarda
common.buy 168.80
Dictionary of Jicarilla Apache Matilda Martinez / Twarda
common.buy 649.66
Social Capital, Caste Dominance and Panchayat Performance Santosh Kumar Tripathi / Miękka
common.buy 280.65
Toward Wisdom Copthorne Macdonald / Miękka
common.buy 62.66
Mutilators Robert L Foster / Miękka
common.buy 96.24
Family of Poets Sandy Hill / Miękka
common.buy 52.26
Robust Nonlinear Controller Design Mohammad Sadraey / Miękka
common.buy 355.11
Impacto Social En La Formacion de Docentes Enrique Ravelo / Miękka
common.buy 234.17
Strengthening national food control systems Marlynne Hopper / Miękka
common.buy 86.55
State of 'The Union' Sandra Schroer / Miękka
common.buy 299.64
Zapowiedź
Underlife Adept Omnibus Robert Finn / Miękka
common.buy 36.77
Try Again Book 6 Joseph Loturco / Miękka
common.buy 75.95

Although, advertising has been a major area of study in marketing, limited research investigating the unintended effects of targeted advertising beyond social and moral issues has been conducted. This research contributes to the current body of knowledge by examining the unintended effects of ethnically targeted advertising on ethnic groups that are not targeted, but who are still likely to see the advertising. The research also develops a holistic model for measuring the effects of targeted advertising using four variables; emotions, attitude to the advertisement, attitude to the company and behavioral intentions. The conceptual basis of the model is accommodation theory, which allows for different levels of targeting based on the language mix used in advertisements. The model was tested on three different ethnic groups in Malaysia, namely the Malays, Chinese, and Iban.

Informacje o książce

Pełna nazwa Targeted Advertising Unintended Effects
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 132
EAN 9783639061000
ISBN 3639061004
Kod Libristo 06815496
Waga 186
Wymiary 152 x 229 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo