Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Tattoo Rebecca D. Turner
Kod Libristo: 04213870
Wydawnictwo Trafford Publishing, marzec 2006
Tattoo is about how customer zealots are inspired. The book makes a compelling business case for com... Cały opis
? points 46 b
78.26
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
New York Poets: An Anthology John Ashbery / Miękka
common.buy 69.64
TOP
History of Tattooing Wilfrid Dyson Hambly / Miękka
common.buy 55.71
TOP
Kamisama Kiss, Vol. 17 Julietta Suzuki / Miękka
common.buy 43.69
Lolita Vladimír Nabokov / Twarda
common.buy 74.45
Bushido: Legacies of the Japanese Tattoo Takahiro Kitamura / Miękka
common.buy 106.93
Desperate Remedies Thomas Hardy / Miękka
common.buy 19.13
Damned Chuck Palahniuk / Miękka
common.buy 47.09
Tattoos: An Illustrated History Tina Brown / Miękka
common.buy 74.45
Tattoo Makiko Kuwuhara / Miękka
common.buy 220.18
Marvel Select Wolverine: Patch Larry Hama / Miękka
common.buy 47.09
Collected Works of Robert M. Groves Robert M. Groves / Miękka
common.buy 3 621.71
State Failure Andrew Taylor / Twarda
common.buy 262.97
Modern Tribal Tattoo Designs Lora Irish / Miękka
common.buy 54.61
Jekyll, Alias Hyde Donald Thomas / Miękka
common.buy 114.74
Medieval Towns John Schofield / Miękka
common.buy 229.50

Tattoo is about how customer zealots are inspired. The book makes a compelling business case for companies of all sizes to create customer advocates (customers who go out and bring business to you). Using examples and interviews from Harley Davidson, Ritz Carlton, Starbucks, as well as several small businesses, Tattoo shows that fans are born from customer-focused, consistent actions by companies. It offers a blueprint for businesses to follow and shows that "customer advocacy" does not have to be expensive or complicated to be effective. The book gets its title from the surprising behavior of Harley Davidson motorcycle fans that tattoo their bodies with the Harley logo. Step-by-step, Tattoo explores how the company inspires its customers and employees with passion to create an experience that is so remarkable that they feel compelled to tell a story about their passion for the product. Tattoo makes the point that feeling special is a human experience--one that companies create. From the small business dry cleaners that sew a button on your clothes to the Ritz Carlton "experience," this book provides a wealth of examples and inspiration for the business owner or executive charged with growing the company.

Informacje o książce

Pełna nazwa Tattoo
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 164
EAN 9781412084567
ISBN 1412084563
Kod Libristo 04213870
Wydawnictwo Trafford Publishing
Waga 250
Wymiary 152 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo