Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Television and Its Audience

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Television and Its Audience Patrick Barwise
Kod Libristo: 04715322
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, listopad 1988
This book by two leading experts takes a fresh look at the nature of television, starting from an au... Cały opis
? points 237 b
403.07
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Berserk Deluxe Volume 1 Kentaro Miura / Twarda
common.buy 165.45
TOP
Harry Potter and the Philosopher's Stone Joanne Kathleen Rowling / Miękka
common.buy 32.62
TOP
Why Materialism is Baloney Bernardo Kastrup / Miękka
common.buy 66.95
TOP
The Travelling Cat Chronicles Hiro Arikawa / Twarda
common.buy 42.80
TOP
Master Keaton, Vol. 8 Naoki Urasawa / Miękka
common.buy 60.57
TOP
Ikigai Yukari Mitsuhashi / Miękka
common.buy 42.00
TOP
Ernst Haas Virginie Chardin / Miękka
common.buy 60.57
TOP
Python for Data Analysis 3e Wes Mckinney / Miękka
common.buy 278.52
TOP
Heart of the Sun Warrior Sue Lynn Tan / Twarda
common.buy 78.73
Tómate un respiro MARIO ALONSO PUIG / Miękka
common.buy 90.61
Ruin of All Witches / Miękka
common.buy 45.90
Robotics Bruno Siciliano / Twarda
common.buy 491.78

This book by two leading experts takes a fresh look at the nature of television, starting from an audience perspective. It draws on over twenty years of research about the audience in the United States and Britain and about the many ways in which television is funded and organized around the world.The overall picture which emerges is of: a medium which is watched for several hours a day but usually at only a low level of involvement; an audience which views mainly for relaxation but which actively chooses favourite programmes; a flowering of new channels but with no fundamental change in what or how people watch; programmes costing millions to produce but only a few pennies to view; a wide range of programme types apparently similar to the range of print media but with nothing like the same degree of audience 'segmentation'; a global communication medium of dazzling scale, speed, and impact but which is slow at conveying complex information and perhaps less powerful than generally assumed. The book is packed with information and insights yet is highly readable. It is unique in relating so many of the issues raised by television to how we watch it. There is also a highly regarded appendix on advertising, as well as technical notes, a glossary, and references for further reading.

Informacje o książce

Pełna nazwa Television and Its Audience
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1988
Liczba stron 220
EAN 9780803981553
ISBN 0803981554
Kod Libristo 04715322
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 280
Wymiary 140 x 216 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo