Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Television and its Viewers

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Television and its Viewers James ShanahanMichael Morgan
Kod Libristo: 02036407
Wydawnictwo Cambridge University Press, wrzesień 1999
Television and its Viewers reviews 'cultivation' research, which investigates the relationship betwe... Cały opis
? points 115 b
195.42
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Josef Koudelka: Exiles Josef Koudelka / Twarda
common.buy 214.97
Fallout S. A. Bodeen / Miękka
common.buy 44.46
Cinderella Susanna Davidson / Miękka
common.buy 28.71
Der Schattengänger Monika Feth / Miękka
common.buy 41.47
Customer Knowledge Management Lutz M. Kolbe / Miękka
common.buy 238.40
Off on a Comet Jules Verne / Twarda
common.buy 46.85
Structure of the Nucleon Anthony W. Thomas / Twarda
common.buy 724.69
Agent 21 - Reloaded Chris Ryan / Miękka
common.buy 37.88
Einflu faktoren Von Alkoholkonsum Stefanie Eifler / Miękka
common.buy 238.40
Anglo-American Ballad Dianne Dugaw / Twarda
common.buy 847.73
Grafin Erikas Lehr- Und Wanderjahre Ossip Schubin / Miękka
common.buy 179.47

Television and its Viewers reviews 'cultivation' research, which investigates the relationship between exposure to television and beliefs about the world. James Shanahan and Michael Morgan, both distinguished researchers in this field, scrutinize cultivation through detailed theoretical and historical explication, critical assessments of methodology, and a comprehensive 'meta-analysis' of twenty years of empirical results. They present a sweeping historical view of television as a technology and as an institution. Shanahan and Morgan's study looks forward as well as back, to the development of cultivation research in a new media environment. They argue that cultivation theory offers a unique and valuable perspective on the role of television in twentieth-century social life. Television and its Viewers, the first book-length study of its type, will be of interest to students and scholars in communication, sociology, political science and psychology and contains an introduction by the seminal figure in this field, George Gerbner.

Informacje o książce

Pełna nazwa Television and its Viewers
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 1999
Liczba stron 284
EAN 9780521587556
ISBN 0521587557
Kod Libristo 02036407
Waga 466
Wymiary 153 x 228 x 19
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo