Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Ten Rules for Strategic Innovators

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Ten Rules for Strategic Innovators Vijay Govindrajan
Kod Libristo: 04237579
Wydawnictwo Harvard Business Review Press, grudzień 2005
Even world-class companies, with powerful and proven business models, eventually discover limits to... Cały opis
? points 73 b
124.25
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Evolution of Fossil Ecosystems Paul Selden / Miękka
common.buy 285.71
Culture and Waste Gay Hawkins / Miękka
common.buy 247.32
How to Read Kierkegaard John D. Caputo / Miękka
common.buy 70.50
Solos for the Trombone Player Hal Leonard Publishing Corporation / Książka
common.buy 122.16

Even world-class companies, with powerful and proven business models, eventually discover limits to growth. That's what makes emerging high-growth industries so attractive. With no proven formula for making a profit, these industries represent huge opportunities for the companies that are fast enough and smart enough to capture them first. But building tomorrow's businesses while simultaneously sustaining excellence in today's demands a delicate balance. It is a mandatory quest, but one that is fraught with contradiction and paradox. Until now, there has been little practical guidance. Based on an in-depth, multiyear research study of innovative initiatives at ten large corporations, Vijay Govindarajan and Chris Trimble identify three central challenges: forgetting yesterday's successful processes and practices; borrowing selected resources from the core business; and learning how the new business can succeed.The authors make recommendations regarding staffing, leadership roles, reporting relationships, process design, planning, performance assessment, incentives, cultural norms, and much more. Breakthrough growth opportunities can make or break companies and careers. "Forget, Borrow, Learn" is every leader's guide to execution in unexplored territory.

Informacje o książce

Pełna nazwa Ten Rules for Strategic Innovators
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 256
EAN 9781591397588
ISBN 1591397588
Kod Libristo 04237579
Waga 538
Wymiary 163 x 235 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo