Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

The Effect of Nonverbal Communication on Service Encounter Evaluation

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka The Effect of Nonverbal Communication on Service Encounter Evaluation Nihal Ayad
Kod Libristo: 06862804
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
The purpose of the study in this book is to investigate the effect of the service providers non-verb... Cały opis
? points 156 b
266.15
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Mathematical Statistics With Applications Lemuel A. Moye / Twarda
common.buy 714.13
Aureum Vellus, oder Güldin Schatz und Kunstkammer Carl von Reifitz / Miękka
common.buy 177.53
Summit Eric Alexander / Miękka
common.buy 64.76
Capitalist Alternatives Vlad Tarko / Twarda
common.buy 902.74

The purpose of the study in this book is to investigate the effect of the service providers non-verbal communication on the customers evaluation of the service encounter in private Egyptian hospitals. Furthermore, the customers response to different elements of the service delivery in private Egyptian hospitals has been evaluated. Finally the importance of the effect of personal characteristics on the overall evaluation of the service encounter in private Egyptian hospitals was examined. Qualitative and quantitative methods were applied. The in-depth interviews examined the nature of the patients check-in & check-out service process inside private Egyptian hospitals, inspected the nature of services delivered inside private Egyptian hospitals and identified which services have the highest employees/patients contact ratio inside private Egyptian hospitals. As for the quantitative method three hundred and fifty questionnaires were administered to patients of two Hospitals from each district in Cairo and seven hospitals from Alexandria. The results of the study lead to the conclusion that nonverbal communication has a strong positive effect on the service encounter.

Informacje o książce

Pełna nazwa The Effect of Nonverbal Communication on Service Encounter Evaluation
Autor Nihal Ayad
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 152
EAN 9783659263798
Kod Libristo 06862804
Waga 249
Wymiary 150 x 220 x 12
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo