Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior Denise Steckstor
Kod Libristo: 05296068
Wydawnictwo Springer Fachmedien Wiesbaden, listopad 2011
Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by... Cały opis
? points 154 b
261.63
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Creating Passion Brands Helen Edwards / Miękka
common.buy 181.96
Join Us for English 1 Songs Audio CD Gunter Gerngross / CD Audio
common.buy 114.16
New Science and Jesuit Science M. Feingold / Miękka
common.buy 793.69
Lost in the Forest Sue Miller / Miękka
common.buy 58.62
Flash Gordon 02 Alex Raymond / Twarda
common.buy 126.03
Rechtsrisiko als Betriebsrisiko? Marc A. Zedler / Miękka
common.buy 422.47
Rapid Prototyping of Digital Systems James O. Hamblen / Miękka
common.buy 261.63
Twentieth Century Literary Criticism Dimauro / Twarda
common.buy 2 585.20
Akteur - Individuum - Subjekt Nico Lüdtke / Miękka
common.buy 354.26
Power Boater's Guide Basil Mosenthal / Miękka
common.buy 90.73
Kuran Incil ve Tevratin Sumerdeki Kökeni Muazzez Ilmiye Cig / Miękka
common.buy 42.47
Fun with the Drums John Brophy / Miękka
common.buy 44.86
Spenser's Ovidian Poetics M. L. Stapleton / Twarda
common.buy 622.79

Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by implementing Cause-Related Marketing programs. Especially against the background of an increased marketing accountability, Denise Steckstor develops a comprehensive model of Cause-Related Marketing determinants and customer attitudes as well as behavior and validates it on the basis of a quasi-experimental field study. She shows that Cause-Related Marketing programs can, additionally to generating donations for the not-for-profit partner, contribute to achieving central marketing goals. Based on her findings, she provides an overview for marketing managers on how to effectively design and manage Cause-Related Marketing programs.

Informacje o książce

Pełna nazwa Effects of Cause-related Marketing on Customers' Attitudes and Buying Behavior
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 176
EAN 9783834932402
ISBN 383493240X
Kod Libristo 05296068
Waga 258
Wymiary 148 x 210 x 13
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo