Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results Eyüp Aksoy
Kod Libristo: 09925465
Wydawnictwo Grin Publishing, wrzesień 2015
Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Psychology - Cognition, grade: 1.0, University of... Cały opis
? points 112 b
191.54
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Twice Tempted Jeaniene Frost / Miękka
common.buy 32.17
Fall Leaves Loretta Holland / Twarda
common.buy 65.45
Gift Of ADHD Lara Honos-Webb / Miękka
common.buy 107.58
Ottomans and Eastern Europe Warren Dockter / Miękka
common.buy 220.39
Life of P.T. Barnum P. T. Barnum / Twarda
common.buy 142.06
Awakening YOU Isira Sananda / Miękka
common.buy 88.37
Ethics and Suffering since the Holocaust Ingrid L. Anderson / Twarda
common.buy 914.48
Possibility Zone Nathan Seale / Miękka
common.buy 75.70
Christ, the Savior of Israel Michael G. Vanlaningham / Twarda
common.buy 323.35
Zapowiedź
Politics and Literature Deborah M. Hess / Twarda
common.buy 257.39
World Revolution (1921) Nesta H Webster / Miękka
common.buy 129.70

Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Psychology - Cognition, grade: 1.0, University of Cologne (DP Psychologie), language: English, abstract: In this bachelor thesis, based on the findings by Karremans, Stroebe, and Claus (2006), the effectiveness of subliminal cues on choice behavior was transposed to the online search environment. To give a clear answer for this matter, possibilities but also dangers of online information seeking and subliminal perception have been investigated.§§Subliminal stimuli seem to have great potential for this matter since there is much similarity (Strahan, Spencer, and Zanna, 2002) between the factors that make subliminal stimuli effective and the online search environment (i.e. need for information and goal relevance).§§An online survey was conducted trying to investigate that goal priming effects subsequent evaluation, but only when certain conditions interact with persons' attitudes. Half of 98 participants were subliminally primed with the Google ad-icon "Anzeige" and subsequently evaluate on online advertisement and search engines. The results indicated that priming positively influences the evaluation on online advertisement and search engines, regardless of participants' attitudes towards online search.

Informacje o książce

Pełna nazwa Effects of Subliminal Cues on Information Seeking and Evaluation of Google Search Results
Autor Eyüp Aksoy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 54
EAN 9783668055544
ISBN 3668055548
Kod Libristo 09925465
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 82
Wymiary 148 x 210 x 3
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo