Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Four Intelligences of the Business Mind

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Four Intelligences of the Business Mind Valeh Nazemoff
Kod Libristo: 01420204
A new pragmatic synthesis of organizational psychology,business analytics, and multiple intelligence... Cały opis
? points 108 b
182.99
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Bad Teacher's Equation Kazuma Kodaka / Miękka
common.buy 82.77
Veselé povídky s obrázky Josefa Lady Jaroslav Hašek / Twarda
common.buy 13.55
Active Knowledge Modeling of Enterprises Frank Lillehagen / Twarda
common.buy 261.68
Research Methods for the Behavioral Sciences Gregory J Privitera / Miękka
common.buy 503.52
Bright Star of the West Sean Williams / Twarda
common.buy 391.02
Phytochemistry of Medicinal Plants John T. Arnason / Twarda
common.buy 1 025.10
Informatics Education in Healthcare Eta S. Berner / Twarda
common.buy 572.23
Zapowiedź
Erlebnis Küste Bruno P. Kremer / Miękka
common.buy 34.50
Current Oculomotor Research Wolfgang Becker / Miękka
common.buy 1 025.10

A new pragmatic synthesis of organizational psychology,business analytics, and multiple intelligences theory, The Four Intelligences of the Business Mind lays out a scheme of four discrete but interlocking types of intelligence essential to business success. These intelligences are scalable and transferable from the individual leader to the organizational ecosystem. This book teaches executives first to analyze and train their own brains in these four intelligences; then to transform their organizations by applying their sharpened quadruplex intelligence to their business analyses and decisions; and finally to train and incentivize their companies to map onto a collective organizational scale the mental transformation modeled by the mastermind leader.§The four essential business intelligences identified by IT executive and organizational psychologist Valeh Nazemoff are financial intelligence, customer intelligence, visual intelligence, and mastermind intelligence. Financial intelligence informs your ability to reinvest and regrow your business boldly but prudently in the light of predictive, risk, and business analytics. Customer intelligence informs your ability to rethink your approaches to attracting and keeping customers using customer, web, mobile, social, big data, and behavioral analytics. Visual intelligence informs your ability to reinvent and recreate information in automated graphical representations to enable rapid decision-making using visual, cloud, web, and operational analytics, AI, and distance collaboration platforms. Finally, mastermind intelligence involves your ability through leadership and team exercises to impart to your employees and organization the same transformative honing and integration of business intelligences as you have undergone yourself.

Informacje o książce

Pełna nazwa Four Intelligences of the Business Mind
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 117
EAN 9781430261636
ISBN 1430261633
Kod Libristo 01420204
Waga 212
Wymiary 170 x 228 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo