Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior Lily Marfisi
Kod Libristo: 09526687
Wydawnictwo Grin Publishing, sierpień 2015
Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Ma... Cały opis
? points 181 b
309.31
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
The Joy of Mixology Gary Regan / Twarda
common.buy 115.31
TOP
Art and Making of Alien: Covenant Titan Books / Twarda
common.buy 122.62
TOP
Stone Sky N. K. Jemisin / Miękka
common.buy 42.93
TOP
Draw Every Little Thing Flora Waycott / Miękka
common.buy 55.45
TOP
Feminism, Interrupted Lola Olufemi / Miękka
common.buy 53.54
TOP
SQL Cookbook Robert de Graaf / Miękka
common.buy 228.62
TOP
One Direction - Take Me Home One Direction / Miękka
common.buy 74.87
Strange Planet Nathan W. Pyle / Twarda
common.buy 53.35
Skincare Caroline Hirons / Twarda
common.buy 92.58
Renegades Marissa Meyer / Miękka
common.buy 46.94
Mexican Gothic Silvia Moreno-Garcia / Twarda
common.buy 104.20
Dear Enemy / Miękka
common.buy 46.74
Let's Learn Japanese: First Words for Everyone Aurora Cacciapuoti / Twarda
common.buy 47.04

Master's Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 17/20, , course: Evaluation of the Impact of a Person's Sense of Community on Attitudinal Loyalty and Purchase Behavior regarding the Harry Potter brand, language: English, abstract: Within the past decade, Harry Potter has become a multi-billion dollar brand with millions of fans all over the world. The fan base community has developed with the rise of the Internet and new means of interaction. They have had a real power of decision over the brand's managers, and are a key element to the success of Harry Potter. This study will focus on people's sense of community and on the existence of a relationship between this sense of community and people's loyalty and purchase behaviors towards the Harry Potter brand.§§The problematic to this study is "How does a person's sense of community impact its attitudinal loyalty and purchase behavior regarding the Harry Potter brand?".

Informacje o książce

Pełna nazwa Harry Potter Brand. Sense of Community, Attitudinal Loyalty, and Purchase Behavior
Autor Lily Marfisi
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 120
EAN 9783668032651
ISBN 3668032653
Kod Libristo 09526687
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 168
Wymiary 148 x 210 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo